دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جز اسمت

نامت را که زمزمه میکنم
می اندیشم...
من عاشق ترم؟
یا شاعرانِ بلند اوازه؟
من که به نام میخوانمت؟
یا آنکه یار و دلدار خطاب میکند معشوقش را؟
 
من عاشق ترم!
که در هیچ واژه ای جز نامت نگنجی...
که هیچ واژه ای از نامت زیبا تر نیست.
که در هیچ، جز اسمت ، 
توانِ  "تو" بودن نیس!
 

 

 

 

صاد.ن

 

پ.ن: "نامت"شعر ترین شعر تاریخ است:)

۴ موافق ۰ مخالف

سلام

خیلی زیبا بود

:) 

سلام:)

زیبا خوندید:))

عزیزم، عزیزم

چه دید قشنگی

دوس داشتمش خیلی

یاد افرادی افتادم که بلدن چطوری اسم آدمو صدا کنن که توش پر از حس باشه

پر ار عشق باشه

اینا بلدن آدمو ....

پاییز دلم برات تنگه،

کاش بله باهم گپ بزنیم.

قشنگ خوندی عزیزم،
اگ بگم حتا یه قطره ازون چیزی ک تو ذهنم بود نشد باورت میشه؟

واعااای اینایی ک بلدن صدات کنن😍😍
اینا خیلی خوبن😍
هرکسی حداقل به یدونه ازینا نیاز داره

خب، من ندارم از این افراد 

اما دوس دارم ....:)))

عزیزم❤

اتفاقا اسمت از اون اسماس ک میشه با دلدادگی صداشون کرد:)

من عاشق ترم...!

شنیدنی ترین صدازدن سال به خودت تعلق میگیره 

تمام سرمایه ی من ازین دنیا..

:)
جان منی شما.
درجریانی که..؟

جدا که چه قشنگ بود؛ پی نوشتت هم همینطور...

قشنگ خوندی:)
:))

اسم معشوقت نگاره مگه😅

که اینقدنوشابه بازکردی واسه اسمش😅

نوچ یه چیز دیگه اس:)))))
بنظرم خوش به حال عاشق توعه
ک انقدر اسم دلبرانه ای داری
اصا شعر خورت خوبه دختر!
لدفا یه شاعر عاشقت شه که شعرت کنه

بعله که درجریانم🙈

ولی توهم همه چیمی درجریانی...

❤💜-

خداحفظت کنه برام:)))

آخیش...

چقدر دلم تنگ شده بود واسه شعرهات...

واسه نوشتن هات...

انگار یه تیکه ی گم شده از خودمو پیدا کردم 

دیگ مثل قبل نمینویسم راستش
یه مدت زیاد مینوشتم
بعد کنکور بشدت تنبل شدم تو نوشتن.
ک خیلی ناراحتم از این بابت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان