دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

میان خوف و رجاء

میگفت:

اینکه از نکیر و منکر میگن،ـ

من هو ربک؟

من هو الهک؟

من هو امامک؟

خوف به دلت نشینه جانم!

برا ترسوندنت ک نیست....

میخوان یادت بیارن ربت کیه؟اله ات کیه؟

امامت کیه...

میخوان یادت بیارن جیره خور کی بودی:)

کی هواتو داشته،

اتفاقا میخوان یادت بیاد تا نترسی

تا امید داشته باشی:)

 

 

پ.ن: همیشه فک میکردم باید حفظ کنم جواب این سوالا رو!

اگ یادم بره چی؟!😅😂

۳ موافق ۰ مخالف

آخی... راست میگیا!! :) چقد با استرس میگفتن اینو بهمون!! :))

اهوم.

یاد این بیت فاضل نظری افتادم:
خدا کسی که از آن سخت می هراسی نیست:)

اون لحظه هرچی به زبون بیاد 

همون اصله وجود ماست وتمام...

حفظ نکن عزیزم😁

چ قشنگ گفدی:))

چ قشنگ گفدی:))
چقد قشنگ گفدی:))

قشنگ خوندی قشنگ خانوم 

^.^
جذابجانمونی

چقدر خوب بود.

پ ن: کلا هممون یه دوره ای همچین فکری می کردیم! 

:))
ظفلک خدای مهربونی ک انقد ازش تصورای وحشتناک داریم

هاهاها من که دستشون میندازم یا به قول نگار بهشون گیر میدم نقدشون میکنم میگم عصن منظورت از خدا و امام کیه، چیه :)))

اسطقس فوق اسطقسات؟😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان