دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

وبلاگ نویس ام

داشتم فکر میکردم چقدر این روزا معلقم،
مثل مسافری ک از شهرش جدا شده بی مقصد  و تو جاده اس
به اینکه چقدر دلم برای روزای "وبلاگی" بودنم تنگ شده
که پست آزاد رو دیدم...پیرو این پست.
 
+از کی وبلاگی شدم؟
یادمه قبلنا "جانا" میگفت وبلاگ بزنم نوشته هامو بذارم
اما نمیزدم!
خیلی سال پیشا بیرون بودیم
من داشتم نوشته هامو ،
از تیکه کاغذایی ک تو کلاس سیاه کرده بودم
به دفترم منتقل میکردم که عمه ی مرحومم گفت:
صالحه چرا وب نمیزنی؟
منم رفتم وبلاگ زدم!
 
قشنگترین روزای وبلاگ نویسیم 
تو میهن بلاگ بود ک صرفا نوشته هامو میذاشتم:)
تک تک ادمایی ک رفت و امد میکردن و لطف داشتن 
برام عزیز بودن و هستن!
حتا دلم برا یه سریاشون خیلی تنگ میشه!
 
راستش این پست برا خودم بیشتر از همه تلنگره
که بیشتر بنویسم!
که فاصله نگیرم از وبلاگ نویسی.
 
فک میکنم
ما غریبه هایی هستیم که از خیلی اشنا ها بهم نزدیکتریم!
یوقتایی حرف همو بهتر میفهمیم
حداقل همه به نوشتن خو داریم:)
-وی احساساتی شده از اینک عضو این خانواده اس-
 
خیلی برام سخته بین نوشته هام یکی رو انتخاب کنم
چون هرکدوم دنیا دنیا حس پشت خودشون دارن
اینجا یه روزنه است که احساسات منو نشدن میده،
نمیتونم بخشی ازش رو جدا کنم.
 
 
 
+پاییز،
مهنازـ
شماهم بگید:)
 
 
پ.ن:میدونم خیلی شبیه اونچیزی ک چالش میخواست نشد،اما فک میکنم چیزی شد ک دلم میخواست:)
۲ موافق ۰ مخالف

خیلی خوب و پر احساس بود.

خدا رو شکر که یه روزی تصمیم گرفتی وبلاگ نویس بشی و ما لذت ببریم از  نوشته هات :)

وب میهنت رو یادمه؛ یادش بخیر.

روح عمه ات هم شاد و پر از آرامش باشه.

از صبح کامپیوتر بالا نمیاد .  با گوشی سختمه پست گذاشتن ولی سعی می کنم به محض درست شدنش بنویسم حتی اگه وقت چالش تموم شه. مرسی از دعوتت.

عزیززم😍مهربانویی چقد شما❤


مرسی جانم،

بنویس حتما😍حتما😍
منتظرم 
و مشتاق

نوشتن خوبه

بنویس

اینقدر بنویس که دلت بخواد بهتر بنویسی

:))

انقدر ک بهتر بتونم بنویسم:)

چالش کدوم وبلاگیه🤔

روی"این پست"کلیک بفرمایید

ای جونم....

مهم دلته اون چیزی که میخوادولمس کنه صالحه

دلمو ک میدونی دیگه😁

با این بخشی که گفتی 

"

ما غریبه هایی هستیم که از خیلی اشنا ها بهم نزدیکتریم!

یوقتایی حرف همو بهتر میفهمیمحداقل همه به نوشتن خو داریم:)

"

بشدت موافقم! 

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان