دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

این روزها

1.

ترس میاد همنشین عشق میشه

میگم چرا؟

میگه:«دائم گل این بستان شاداب نمی ماند»

میگم:«پس دریاب ضعیفان را در وقت توانایی.»

فک میکنه:چه دلیلی منطقی تر از همین ترس ک ادم دل به دریا بزنه الان که میتونه دل به دریا بزنه:)

 

 

2.

بابا بغلشو باز میکنه

نمیرم بغلش اما سرمو تو دستم میگیرم و میگم نمیتونم...

میمونه رو دلم.

این بغل نرفتنه،چشای سرخ بابا،اونقدر که هنوز بغض شه برام.

اما دیشب وقتی کنارش نشستم دستشو دورم حلقه میکنه

و امروز میپرسه ازم

پشتت گرمه؟خیالت راحته؟

میخندم میگم اره:))

تو بغلش نرفتم اما دستش پشتمه

فقط وقتی دارم مث همیشه خودمو براش لوس میکنم

میگه:جیک جیکای تو دیگه اثر نداره من از تو بریدم دیگه...

لب برمیچینم و حرفام واژه نمیشه.

میدونم شوخی کرد ولی من تا همیشه براش جیک جیک میکنم

حتا اگ بگه جیک جیکات قارقارشده....اصانشم!!

 

 

3.

دلدار !

بوی تو پیچیده تو اتاقم

بوی مریم میاد....

 

 

4.

اینکه وسط مهمونی ساجده میخنده یهو

و نمیتونه خندشو جمع کنه

نسیم می وزونه تو دلم

اینک حس میکنم حالش خوبه...

و خداروشکر

و خداروشکر...

۰ موافق ۰ مخالف

نترس دیوانه ی من ...

دل به دریازدن هم هنرمیخواهد...که داشتی❤

صالحه جان نه الان نه ده روز بعد 

تااخرعمر باید برای پدر جیک جیک کنی..ـ❤

بوی تو....

خداروشکر 

اللهم اعطئ احوال میزون😁

همین ترس محرکه:))

اونموقع ترسیدم الان نمیترسم،یا کمتر میترسم:)

من میخوام جیک جیک کنم
بابا بیتوجه شده نسبت بهم😂

خداروشکر برا تو
امین:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان