دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گاهی به نگاهی

حتما لازم نیس جمله باشه که،

حرف باشه که،

یوختایی با یه نگاه میشکنی

سرد میشی،

گرم میشی،

اشک میشی میباری...

یوختایی یه نگاه بسه...

۲ موافق ۰ مخالف

یه وقتایی یه نگاه کافیه که خواب از سرت بپره 

بله

اهوم:)

هعی....

 

ماییم و شبِ تار و غم یار و دگر هیچ.....

 

( این بیت به مطلب بی ربط است، وی میداند. اما دلش میخواهد این را بخواند الان : دی)

اتفاقا به حال و هوای من نزدیک بود اما:)

چرابشکنی!!!

قربون نگاهات بشم 

چراعزیزدلم

:))

دارم سعی میکنم نشکنم
خدانکنه❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان