دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تداعی ازاد

نشستم نوشتم چ کنم چ نکنم

و تا حد زیادی به بخش اعظمی عمل کردم

از خویش راضی ام

خدا راضی باشه:)

 

دلم برا خودم تنگ شده بود

اومدم وبلاگاتونو خوندم حس کردم دلتنگیم رفع شد

خواستم بگم شما بخشی از منید

بعد امشب برای هزارمین بار به شباهت پاییز و دلبر فک کردم

اون روزا ک مریم ساداتو کمتر میشناختم

دلیل اینک حالم از دیدنش خوب میشد شباهتش ب پاییز بود

و امشب برعکس شد

پاییز شبیه مریم سادات بود :)

 

ساندویچ درست کردم

برادر میفرماد:

کاش زودتر بری خونتون بعد ا رو دعوت کنی برامون ازین ساندویچا درست کنی

بحح بححح اوووومممم

و با ولع گاز بزرگی ب ساندویچش میزنه و دماغش و سسی میکنه

میگم خب الانم ک دارم برات درس میکنم چ کاریه برم خونه خودم؟

ساجده میگه فکر اقتصادی:دی

 

 

نمیدونم گفتم بهتون یا نه

ولی اینک اون وبو بستم

یکی از دلایل عمده اش

این بود ک یککی همش کامنت فحش میداد و روانمو بهم ریخته بود

چندوقتیه اونجا رو باز کردم رفتم کامنتدونی دیدم

بازم کامنت گذاشته:دی

واسه همه پیگیرات مرسی واقعا:دی

 

دلم بشدت میخواست برم قدم بزنم

برم راه برم

راه برم

و راه برم تو شهر

دلم بشدت میخواد بتکونم خودمو

 

اونشبی ک صدپاره بودم از درد و بابا بغلم کرد گف چیه؟

گفتم چرا؟

چرا تلاش نمیکنیم بهتر بشیم؟وقتی میتونیم؟

و گریه کردم.

امروز ک دو سالی از اون روز میگذره هنوز تلاش نمیکنیم وقتی میتونیم...و چرا؟

 

چند روز پیش کوکو درست میکردم و خراب شد

خسته شدم و اومدم بشینم کف اشپزخونه گریه کنم

گفتم خب تو تلاشتو کردی...

جواب دادم:از کجا کعلوم همه ی تلاشم بود؟

هیچ وقت نمیشه مطمئن شد اخر تلاشیم

چون برای ازمونش میشه تا بینهایت بیشتر تلاش کرد...

 

و بریم ک تلاش کنیم...

یا علی:)

 

 

۲ موافق ۰ مخالف

خدا رو هزار مرتبه شکر که راضی ای از عملکردت. از کارایی که کردی...

 

جان :) نازنینم :)

صالحه مهربان و تو دل بروی ما :)

 

+منم ساندویچ میخوام! کی جواب گوعه؟! :))

 

+وای خدایا :))) چه پیگیر! تو زندگیش انقد پیگیری میکرد کارهاشو حل بود همه چی!

 

+چرا؟

چون نفسمون ضعیفه. عادت میکنیم که به همه چی عادت کنیم. و بعد خسته میشیم و تلاش نمیکنیم. فکر میکنیم آخیش، یه قدم نزدیک شدم. میشینیم به نفس تازه کردن و خستگی در کردن. و عادت میکنیم به نشستن و ده قدم عقب می افتیم!

برنامه دقیق نداریم برا رسیدن به اونجایی که باید.

 

+اما به نظرم با توجه به توانی که اون لحظه داری، میتونی بگی تمامِ تلاشِ اون لحظه ات همین بود یا نه.

مثلا میدونی توانِ 6 ساعت درس خوندن توی یه روز برای امتحان رو داری.

خب اگه 6 ساعت بخونی، ینی تمامِ تلاشت.

اگرم کسی 4 ساعته نهایت توانش، همونقدر نهایت تلاششه!

باید ظرفیت رو بالا برد البته. اما برای سنجیدن این که تلاشت کافی بوده و به اندازه ای که میتونستی بوده یا نه، باید ظرفیت رو در نظر گرفت حتما. انتظار بی جا و زیاده نباید داشت از خود. البته از ظرفیت و توان خودمون نمیگم راضی باشیم ها! تلاش باید بکنیم این توان رو همش ببریم بالاتر

اری الحمدلله:)


عزیزم،بیا طرف ما ساندویچ رو چشم

چقدر حرفت درسته!
واقعا،
اینک فک میکنیم نزدیک شدیم و میشینیم...
چقدر گس،چقدر درست...

+درسته
اونجا فک کردم
من الان شیش ساعت درس خوندم
میگم همه تلاشمو کردم
خب از کجا معلوم؟برای ازمایش این یه دیقه ی دیگ تلاش میکنم
-صرف تلاش ن اون بازده و نتیجه-
بعد میبینم ک خب من یک دیقه دیگم تلاش کردم پس کل توانم شیش ساعت و یک دیقه بود:)))
و اینگونه ادامه داردـ

تو هم یه تیکه از قلب مایی ❤️

مهناز مهربون❤

خداروشکر که راضیی

منم از ط راضیم فقد بشین یکم بخون😁

میرفتی قدمتم میزدی جانم...ولی من دلم تواین هوا ط رو میخواست...

 

😂😂فقد اگ بخونم راضیی ازم؟

نمیشد ک برم،ـ 
من فقد تورو نمیخوام،همه جزئیاتتو میخوامـ

بیا یه کلاس آشپزی بذارم برات مادر..😂

؟

خب خوب شد کامنت اول بهت فحش ندادم وگرنه از اینجا هم میرفتی؟

اصلا نمیگی به دوستام هم یه خبری میدم یه بنده خدایی شاید دلش تنگ شه؟؟؟

 

 

 

 

فحش ندادن هر لحظه سخت تر و سخت تر میشود...!

صالحه خیلی خوب بودی تو، یعنی هنوز هم هستیا. شعرهات زندگی منو عوض کرد (این جمله یک ذره هم مبالغه ندارد)

دلم برات یه ذره شده بود [وی زار میزند]

هر چه از دوست رسد نیکوست
ولی اون بنده خدای مذکور سال کنکور
تو اوج بهونه گیری من
بشدت منو ازرد!
یک فنجان شعر محل ارامش و رشد من بود
و خیلی روان منو بهم میریخت ک هربار ک باز میکنمم
تا با نقدا و صحبتای قشنگ شما دوستا حالم خوب بشه روانم بهم میریخت.
د رهرحال وبو بستم
ولی زیاد تحمل ننوشتن نداشتم
جسته گریخته اینجا نوشتم تا اینک اینجا شد خونم
الکی الکی
اما هنوز خیل ی دلم برا حال خوبم و دوستای خوب دیوانه مینویسد تنگ میشه!

فحش بده راحت باش!

و من خیلی ممنونم ک پیدام کردی الی
شدی یکی از قشنگترین اتفاقای امروزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان