دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

صدای قلب تو❤

سرمو گذاشته بودم رو سینه اش .

 چشماش بسته بود.

قلبش میکوبید؛زیر سرم؛

توی گوشم...

نزدیکِ نزدیک. 

فکر کردم

:"صدای قلب تو زیباترین موسیقی دنیاست"

گفتم چقدر شبیه زبون بازیه شاعراس...

قلبش کوبید

و دوباره فکر کردم" بی شک":

"صدای قلب تو زیباترین موسیقی دنیاست"

چشامو باز کردم؛به چشمای بسته و صورت ارومش نگا کردم

براش خوندم:

"به دور از بازی الفاظ شاعرهای این دنیا

صدای قلب تو زیباترین موسیقی دنیاست"❤

چشماش باز شد

نگام کرد

شب تموم شد

سیاهی هیچ شد تو سبز نگاهش

چشماش از چشمام به همه وجودم نفوذ کرد و سبز شدم:))

 

 

 

پ.ن:فک میکردم این صادنویسی نیست...یار نویسی است❤

۴ موافق ۰ مخالف

واااااااااو😍

خدا برا هم حفظتون کنه🌷

مرسی مهناز جانم❤

جانم...

قشنگ باشید همیشه کنار هم

توی مهربون و همسرتم همینطور❤

الان من چی باید بگم ....

بگم قربونت بشم؟که باید قربون این همه دلبریت بشم..

بگم فدات شم؟که باید فدای این همه خوب بودنت بشم..

بگم تصدقت بشم ؟که باید برای داشتنت صدقه بشم...

خوبِ من❤

خدانکنه

بگو خدا دلدارو برا من حفظ کنه
تامام😁

خدادلبرمو برام حفظ کنه 

تامامم😍😁

نموخااامممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان