دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نودهشت

خونه رو تکوندیم...چسان فیسان کردم،همفتسین چیدم و

حالا که بیکار شدم  نشستم ب نودو هشت فکر میکنم.

به سالی ک هم پر تب و تاب بود هم عجیب.

هنوزم اهنگ شادمهر مسافرت عید و هوای بارونی و سیلی رو یادم میاره.

روزای خوب خوابگاه که بیخبر بودیم اخرین روزای باهم بودنمونه.

هنوز  روزای پربرکت مشهد و دوره اندیشه اسلامی جلو چشمامه و عمیقا دلتنگم.

روزایی که واقعا زندگی کردم.

شبایی که تا نیمه شب با دلدار حرف میزدیم...

شبایی که دلتنگ بودیم...

روزایی که تو دلم چوونه سبز بود. میجنگیدم.برای بهتر بودن...

برای رشد کردن.

روزایی که عشق خودشو نشونم داد.

روزایی که با عشق سر کردم.

اربعینی که میدونستم قدمام کجا میره

روحی که پرواز داده بودم تو زندگی.

امسال که گذشت اتفاقای بزرگ داشت ....خاطره های خوب داشت

گریه داشت

درد داشت

نگاهمو به زندگی تغییر داد

امسال عشق پیچک شد دور انگشت چپم.

بله دادم به مردی که عاشقی رو یادم داد

در گوشش روبرو حرم زمزمه کردم دوسش دارم

و رویا رو به عمق زندگی کشیدیم:)

نود و هشت؛خوشی ازش دور بود و بعید اما مقصد کسی بود که حول حالنا بلد بود

همونی که هوامونو داره:)

 

 

سالی که میاد اخرین سال صده ی سیزدهمه

برای همه رزق پاک میخوام و دردای بزرگ طلب میکنم دل خوش و قلب اروم و امید...و تا همیشه امید

برای پاییز عشق و برکت میخوام

برای مهناز ارامش 

برای نگار و مریم اتفاقای بزرگ و موفقیتای خیر

برای میثم و قلب بزرگش همینطور بیشتر و بیشتر سبز شدن

۳ موافق ۰ مخالف

مرسی صالی جون

برای خودت هم خوبی پیش بیاد.

فداتشم

سلام
سال نوی شما هم مبارک باشه :)

ان شاء الله سال پربرکتی باشه واسه همه

سلام:))

ممنون و همچنین🌱

ان شاالله چندین برابر دعاهات به خودت برگرده⁦❤️⁩

عیدتم مبارک🧡

😍عزیزمی

عیدتوعم😍😍

واااای یعنی هم میخوام تبریک بگم هم میخوام فحشت بدم! 

اشک تو چشام جمع شد اصلا! (این جمله دارای اندکی مبالغه است)

این همه خبر خوبو یه جا به آدم میدن؟؟؟

البته شاید دارم بیخودی ذوق میکنم

شاید واقعا اونقدرها هم صمیمی نبودیم و من بیخودی احساس نزدیکی میکردم

بیخودی این همه مدت میرفتم وب یک فنجان شعر و هر روز منتظر بازگشتت میموندم :(

به هر حال، ایشالا خوشبخت شین. اینو از ته دلم میگم

فوش بده فوش بده راحت باش!!

مرسی از ذوفت.

تلگرام نداری؟
ادرس کانال تلگرامممو گذاشتم تو یک فنجان شعر
البته کلا خیییییلی کم مینویسم!!

مرسی از دعای قشنگت:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان