دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بی جهت

پست قبلی میخواستم بگم

مواظب تلاشامون باشیم ک تباه نشه!

تباه شدن سخته...

درد داره!اونم بدجوری.

داشتم فکر میکردم چطوری میشه تباه نشه تلاشامون...

یاد استاد عین صاد افتادم

تو رشد میگه:

"دل هایی که بر اساس اهمیت حادثه ها،کارها را رده بندی کرده اند؛

در حالی که هزار کار دارند ؛بیش از یک گرفتاری برایشان نیست!

چون در یک لحظه گرفتاری ما فقط مربوط به آن کار و آن حادثه ای است که اهمیت زیادتری دارد و ضرورت بیشتری."

 

این هم نوعی تباه شدن تلاشه که کاری رو انجام بدی که ضرورت نداشته!

و من چقدر ادم این تباه شدنام!

شده همش بدوید و تموم نشه کارا؟ یه حس اینجوری.

 

ولی چقدر خوب میگه استاد که "ما بازیچه شتاب ها هستیم مگر هنگامی که از پیش طرحی داشته باشیم"

 

میدونید ما خیلی وقتا رام اتفاقات هستیم

در صورتی که میفرماد:

وَسَخَّرَ لَکُمْ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا مِنْهُ

و این برنامه داشتن اتفاقات رو رام ما میکنه...

تلاش هامون رو جهت میده

تلاشِ بی جهت تباهی محضه!

خسته شدن داره فقط . در صورتی که تلاش ، شیرینیش میچربه به خستگیاش.

 

"اخسرین اعمال" اون هایی هستند که تلاش هاشون بی جهته

پس"ضل سعیهم".

 

و من خیلی از این ایه میترسم.

از بی جهت بودن...

۲ موافق ۰ مخالف

یه کامنت بی ربط

همه ی استادهای دانشگاه اینطوری حرف میزنن؟ همینقدر ادبی؟

من باشم نمی تونم جلوی خنده ام رو بگیرم.

😂😂😂نع بابا


این کتابه
ازش نقل قول کردم
کتاب رشد ایت الله علی صفائی حائری معروف ب عین صاد

خیلی عالی گفتی. باید رو اولویت بندیم کار کنم. 

و اینکه باید مینوشتی : تباهی محضه..  نه تباهی محضِ :)))

تو دیگه هکسره رو رعایت کن صالی:) تو امید تیم ادبیاتی مایی اخه:) 

😂😂😂

تو تصورت از من خیلی خفنه پاییز😂😂

اصلاح میکنم چشم.
مرسی ک گفتی❤

من اسیرتم همیشه تومسیرتم😂❤

تو مسیربده باهم میریم همسرم

😂❤فداتشم دیونه جان
تو هم مسیر منی همسر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان