دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از کدو که کمتر نیستیم!

من کدو دوست ندارم.

علی هم که کلا اهل سبزیجات نیست زیاد.

اما الان جز ثابت برنامه غذاییمونه.

چیشد؟

شب که چیزی نداشتیم کدوها رو با عشق و قارچ و فلفل دلمه ریختم تو تابه.

نتیجه؟

معرکه!!

معرکه ها!!

 

حالا قضیه کدو نیست.

قضیه اینه که، حتی دوست نداشتنی ترین چیزاهم می‌تونه در نوع خودش خوب ترین باشه.

حتا کدو...

اونوقت،میگی آدم ها نمیتونن؟

چرا میتونن...ما دوست داشتنشونو بلد نیستیم.

مثل من که بلد نبودم کدو درست کنم.

لطفا بلد باشید همو☺️

تامام:)

۵ موافق ۰ مخالف

کدوی درونم رو بهم نشون دادین، متاثر شدم :) 

مطمئنم از اون کدو قرارع چیز معرکه ای ساخته بشه:))

منم یه مدت از فلفل دلمه‌ای بدم میومد الان ولی عاشق عطر و طعمشم چه خام چه پخته. کدو و بادمجونم یه زمانی دوست نداشتم الان کم کم می خورم ولی قارچو که دوست داشتم چون خوردنش هی تکرار شد زده شدم :/

 

نتیجه‌گیریتو دوست داشتم :))

 

اوووم واقعا فلفل دلمه محشره.

این که یچیز دوست داشتنی از خوردن زیاد بد شده رو تجربه کردم .
البته این هم معتقدم که ذائقه هرچند وقت تغییر می‌کنه.


ممنونم مهربان ترین مهناز دنیا❤️

تو و خیلی‌های دیگه با کلمات مهربانانه‌اتون چشمای آدمو قلبی قلبی می‌کنین. یه قلب تپل برای تو♥️

میدونی،خداروشکر واقعا.برا اینک چشات قلبیه😍

دوتا بزرگ‌ترش برای خودت❤️❤️🤭

چه نونی به هم قرض می‌دن🙄🤦🙄😁

😅🤭

تومتخصص خوشمزه کردن ماستی 

دیگه چه برسه به کدو قشنگم❤😁

🤭🤭نوش جونت 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان