دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تا حالا پرسیدی؟

فکر کردم از کی و کجا ما فکر کردیم:

خدا موجود وحشتناکیه که عتاب و خطاب بلده فقط؟

مومن آدم بی روح و بی انگیزه ایه؟

یا اینکه خدا فلان چیزو میخواد ؟؟

 

حقبقتا،

من چیز زیادی نمیدونم.

هنوز اول راهم،

کلی سوال بی جواب دارم هنوز....

 

فقط تو این سه سال که به لطف خدا دارم یاد میگیرم

فهمیدم:

دینی که به ما دادن دروغ بزرگی بود!

نمیدونم عمدا یا سهوا

ولی ما چیزی که از خدا و دین فهمیدم بی منبع ترین و منحرف ترین شیوه اش بود.

 

برام سواله که چرا تا قبل از این نرفتم سراغ مرد واقعی دین 

تا بپرسم و بدونم،

یعنی واقعا این «مردگی» اسلامه؟؟؟

 

 

پ.ن: به این فکر میکنم من چطور میتونم این دومینو رو متوقف کنم؟

به این فکر میکنم من چطور میتونم اون چهره ی زیبایی ک خودم دارم ؛با مطالعه، تحقیق، از اسلام و خدا بهش میرسم ب فرزندم و فرزندانم که متربی های منن نشون بدم؟

به این فکر میکنم که این حرفا از کجا اومد؟منشاشون کجاس که بشه ریشه کن بشن...

 

و به این فکر میکنم؛چه مسئولیت تاریخی سنگینی...

چه مسئولیت سنگینی....

 

 

۲ موافق ۰ مخالف

واقعا...

 

خیلی خوب میشه اگه راجع به چیزایی که بهشون رسیدین اینجا هم بنویسین. ما هم دید بهتری پیدا کنیم.

چه چیز سختی.

من خودم اول راه یادگرفتنم.
البته ک به طبع رسالتم همیشه فک میکنم چطوری باید چیزهایی ک بهشون رسیدم و ب بقیه هم بگم،اما الان خودم آنقدر متحیرم ک نمی‌دونم باید چطوری اینکارو بکنم...

به جمله ی من فک کن که میگم اکثر...دزدن😂😂😂من فرار

🤣🤣🤣بی ادب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان