دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

صرفا جهت تخلیه ی حرص

این .... خیلی تو مخ من رفته://

ینی یجور بدی داره مغزمو له می‌کنه.

و ازین حرصم میگیره که کاش چیز بزرگی بود.کاش انقدر چیز کوچیک و حقیری قسمت ها زیادی از مغزمو درگیر نمی‌کرد.

همش به خودم میگم فکر کردن بهش و حرص خوردن براش تو رو کوچیک می‌کنه فقط.

یعنی من اونقدر کوچیکم ک چیز کوچیکی مثل این می‌تونه مغزمو درگیر کنه،

ولی در واقع نمی تونم جلوی اینو ک آنقدر از پروییش زورم میاد رو بگیرم.

و بدتر نمیتونم با کسی در موردش حرف بزنم😐

یجورایی دارم خفه میشم🥴

هم حرصم میگیره از پرو بودنش،هم ازینک حرصم میگیره عذاب وجدان دارم،هم نمیتونم درموردش با کسی حرف بزنم خالی بشم،پس هی بیشتر فک کنم بهش ،بیشتر زورم میاد،بیشتر عذاب وجدان میگیرم.

ینی تف:|

 

پ.ن:علی عزیزم می‌دونم برات سخته ولی اگر گذرت اینجا افتاد و اینو خوندی لدفا چیزی نپرس،حدسی نزن، می‌دونم سخته ولی لطفا اینکارو بکن برام:)

 

۴ موافق ۰ مخالف

خب هرچقدر بگی نباید بهش فکر کنم و حق ندارم حرص بخورم ذهنت فکر میکنه وای بهش فکر کردن و حرص خوردن چه تحفه‌ایه برم زودتر انجامش بدم :/

ممنوعیت رو بردار

مثلا نوشتن این پست خیلی هم خوبه

به هر چیزی به اندازه‌اش بها بدیم میبینیم هیچ مشکلی نداریم. به هر حال حرص خوردن هم بخشی از زندگیه دیگه :دی

:)

چه تحفه ای یه رو چه خوب گفتی 😅😅


و خب واقعا به این شنیدن این حرفا نیاز داشتم:))
ممنون

من میدوووووونم😂😂😂

😂😂😂دلم وانستاد

چون غیبته نمیشه گف؟ میتونی ب من بگی. چون قطعا نمیشناسم 😁😁😁

اره هم چون غیبته،هم تا حد زیادی دامن زدن به یسری صحبت های بی ارزشه.

و مرسی ک اعلام آمادگی کردی برای همدردی و صحبت😂.
شاید اومدم و باهات درموردش حرف زدم .
مطمئنم راهکارهای خوبی هم برای آرامشم ارائه میکنی😅♥️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان