دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

غم عزیز من❤️

امروز فکر میکردم چقدر خوشبختم،

برای غمی ک تلمبار میشه رو دلم از شنیدن بحث «تقدس انگاری مادر»...

برای لبی ک میجوم از استرس نرسیدن به دوره هام تو این سر شلوغی...

برای کلافگی ازینکه نکنه مجبور بشم بین مجموعه و این مسئولیت یکیشو انتخاب کنم،

برای حرصم از اقای به ظاهر محترم عین با برنامه چیدنش ،

برای کفری شدنم از استادی ک برای تجربه های خاص حرفه ای داره اینا رو میگه،

برای خیال خوش پیدا کردن اون معلم خفنی ک تو ذهنمه و فکر تاثیرش رو ۷۰نفر سر کلاس،

برای غصه ام وقتی از کنار مدرسه رد میشم و فقط صدای معلم رو شنیدن،

 

امروز فکر میکردم چقدر خوشبختم برای داشتن این غم ها.

شکرت:)

 

۴ موافق ۰ مخالف

یه تناقضِ مثبتی توی این نوشته هست که البته خیلی قشنگه :)

☺️

غم هرچی عزیز باشی 

گذرا بودنش خوبه 

موندگاربودنش سمه❤️

شایدم اره 

اصلا این تغییره قشنگ میکنه،
اینک بعد غم شادی باشه
و بعد شادی غم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان