دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از آرزو ها

یک سال بالاخره همین شبا 

با بچه کوچولوها و قد و نیم قدا یه خیمه سر پا میکنم 

برا بچه ها...

که بهشون خوش بگذره:)

 

 

 

۴ موافق ۰ مخالف

چه آرزوی قشنگی. 

:))

فردا میرم مدرسه صالحه :`)  (ان‌شاءالله البته)

 

 

ضمن دعا برای عاقبت بخیری و خوشبختی‌ات، تقاضای دعا برای عاقبت بخیری و خ.شبختی خودم رو هم ازت دارم‌:دی

به سلامتی ان شاالله، از تجربه هات حتما بگو❤️


عزیزم
ممنون
همه ان شاالله عاقبت بخیر باشن🌱

ان شاءالله 😍😍😍😍😍😍😍😍

❤️🥰

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان