دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اون کیه داره خودشو دلداری میده روزای آخر مدرسه اس؟

۱.بچه ها دورش جمع شدن و اقا داره تراشه مداد و کاغذ میخوره.

 

۲.اومده میگه خانوم شماره یک دفترچه منو خورده🥴

میگم ینی چی؟ میگ اون کاغذ میخوره ،پس دفترچه منو خورده:/

 

۳.نشستم رو صندلی اومده سرمو میچرخونه ب سمت خودش زل زل تو چشام خیره میشه،

بعد تعریف میکنه دیروز رفته بودیم بیرون 

با یه گوسفندی چشم تو چشم شدم، مسابقه چشم تو چشم دادیم 😬

 

۴.تا هفته پیش کلاس ها رو مجازی میرفته ، تازه حضوری شده، میگه: خانووووم 

من به سروصدا ی اینا عادت ندارم.

میگم منم اولش نداشتم😂

 

۵.اهنگ سرود گذاشتن ک تمرین کنن برا جشن اخر سال 

همه ریختن وسط کلاس به قر دادن🥴

ب معلمشون میگم اینا پارتی کنای آیندن ماشاالله😬

۰ موافق ۰ مخالف

خانوم اجازه؟! :) چه بچه های باحالی داری :))

باید ببینیشون😂ولی قول نمیدم همچنان نظرت همین باشه😂

و همانا مدارس پسرانه درس دادن، جهاد است. 

راستش من ترجیحم یا پسرای کوچیک

یا دخترای بزرگه😅
همونقدر ک تخس بودن پسرا میتونه اذیت کننده باشه
هزاران برابرش لوس بودن دخترا😅

سددرصد میشن 

مدرسه هم مدرسه ی بچه مایه هاست😂اینا پارتی نکنن پس کیا میخوان پارتی کنن😁

اره والا🤣

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان