دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو بی نقص نیستی اما دوست داشتنی چرا:)

اونروز صبح تو مجموعه موضوعی پیش اومد:

یکی از بچه ها ک درگیر مقدمات اینه ک بره خونه خودش،

وسایل کلاس رو نتونسته بود تهیه کنه.

و وقتی مغازه ها حدودا نیم ساعت دیگ می بستن، 

 بعد از پرسش یکی از بچه ها ب ما خبر داد ک وسایلی ک میخواد رو براش تهیه کنیم.

 من بشدت ازین بابت مشغول حرص خوردن!

یکم ک فکر کردم ، دیدم من نه تنها ب خودم اجازه نمیدم کمی پایین تر از بهترین باشم.

نه تنها ب خودم اجازه نمیدم تو شرایط دشوار کم بیارم، یا خطا کنم، یا رشته کار از دستم بیرون بیاد .

ک برای بقیه هم همینه!!

این مسئله خیلی راحت قابل حل بود: فردا صبح وسایل تهیه میشد.

ولی

دارم یاد میگیرم حتا اگ بی عیب نیستم 

بازم خودمو دوست داشته باشم 

و دیگران رو هم...

 

 

 

 

پ.ن: میدونم بعدها از خوندن این مطالب و بزرگ شدنم ب خودم افتخار میکنم😁

۲ موافق ۰ مخالف

نفهمیدم چرا حرص خوردین

چون. مسئولیتی ک به عهده اشون بود رو انجام ندادن

و بعد ک پیگیر شدیم انجام داده یا ن
اخر شب گفته ما انجام بده!

به اون جمله ی همیشگی میرسیم 

که درست میشه صبرکن عزیزم. حرصصص نخور😁

 

 

 

 

انن شااا اللله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان