دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

درباره امید

امروز واقعا درک کردم 

ک دیوانه بودن همیشه هم بد نیست...

چون دقیقا وسط نقطه ی انجماد هستم 

ولی سرم از فکرهای داغ ؛ گرم سوختنه :)

 

داشتم خلاصه کتاب دلایل خوب برای احساسات بد رو گوش میدادم تو بی پلاس،

قسمتی به عوارض بیماری ک خوبه ک باشن اشاره داشت،

و خوبه این کرختی ،

خوبه این بی حالی 

خوبه این بغض ها و گریه ها ...

ب همون دلیل که تب برای آنفولانزا.

 

 

 

۳ موافق ۰ مخالف

چون پادکست رو گوش ندادم، نمیدونم چرا خوبه اینهایی ک گفتی...

من حس خوبی به کرختی این روزهای خودم ندارم....

البته شاید بی حالی و کرختی هم انواع مختلفی داشته باشه. مثل چیزهای دیگه توی جهان که میشه انواع مختلف براش نام برد و یه حکم واحد نداد... 

اره ممکنه ک انواع مختلفی داشته باشه

و حتا شاید مال منم از نوع خوبش نباشه،
میدونی ما وقتی مریض میشیم تب میکنیم،
این یه عارضه از مریضی مونه
وهیچ وقت خودمونو سرزنش نمیکنیم ک چرااا تب کردی؟؟
شاید باید با کرختی این روزها هم اینطوری برخورد کرد.

بهرحال امیدوارم زود زود روزهای پر انرژی و فعالت برسن پاییز دوست داشتنی و مهربون❤️🌻

اره راست میگی... اصا سرکوب و سرزنش خودمون خیلی بده. مخصوصا برای کسانی که به این کار عادت دارن و هیچ وقت به خودشون حق نمیدن... 

 

اری باید مهربونی با خودمون رو تمرین کنیم❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان