دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من میخوام دوتا بال داشته باشم

۱. از دور اینجوریه که،

مگ مریضه اون بدنسازی که وقتی راحت میتونه دستشو بیاره بالا دمبل ۱۰ برمیداره؟

وقتی میتونه راحت بشینه بدوه؟

وقتی میتونه بخوره ، نمیخوره؟

ولی در واقع کسی نمیاد بگه چرا اینکارو میکنی؟

زندگی هم همینه،

ب خودمون وزنه های سنگین وصل میکنیم،

میدویم،

محروم میکنیم خودمون رو....

و این اصل زندگیه.

 

 

۲.محیط ا.پ محیط بسته ایه(در ذهن من، واقعش رو نمیدونم هنوز)

برام عجیبه وقتی بعضی همکارا صحبت های سیاسی میکنن.

و امروز یکی از همکارا انقد ناراحت بود که صداش رفت بالا از هیجان،

از اونطرف هم با بغض و محتاط حرفهایی زده شد.

در حال تمرین سکوتم.

بی اعتمادم و همش با خودم میگم تمرکزت رو کارت باشه،

صحبتت با هیچکدوم اثر بخش نیست انرژیتو سیو کن.

و برام عجیبه این ورژنم ک گوش میده!

 

 

۳.وقتی نگاه میکنم میبینم تک تکمون جایی هستیم 

ک از جایی ک هستیم یک پله بالاتر بریم.

من اگ تو جایگاه م بودم ، حتی ز 

موفقیت رو شاید تجربه میکردم،

شاید انقدر ک الان دارم اذیت میشم اذیت نمیشدم،

ولی رشد نمیکردم،

شاید م اگ تو جایگاه من بود میشکست /شاید هم نه.

ولی خوشحالم که داره رشد میکنه:)

 

 

۴.از خودم پرسیدم :

چرا از روندت لذت نمیبری؟

چرا تلاشهات راضی ت نمیکنه؟

فکر میکنم ، کمال طلبیم مث یک مریضی اود کرده.

با علی صحبت میکردم و تک‌تک صحبتاش رو قبول داشتم 

ولی اثر نداره روم.

اینجوریم ک

من میخوام دوتا بال داشته باشم،

میدونم ک نمیتونم دوتا بال داشته باشم،

ولی این دونستنه اثری نداره 

و همچنان ناراحتم که چرا بال ندارم:/

مریضم؟ بله!

 

 

۵.میچسبه بهم ،

اینک میلاد دورم میپلکه و کتاب نگارششو میخواد حل کنه، 

و هی سوال،هی سوال 

میچسبه بهم ک فهمیده بیشتر اینک با شیطنش توجهمو بدست بیاره،

راحتتره ک با انجام فعالیت، 

با اینک وقتی کارم داره قانونو رعایت کنه دستشو ساکت بالا بیاره 

نگاهمو بگیره.

_ حالا فردا میشه همون اش و کاسه ی قبلی عا:// ولی خوبه😅_

 

 

 

۰ موافق ۰ مخالف

معلم دبستان بودنم سخته ها :")))))

معلم کلاس اول سختتر😢

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان