دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مکالمات

از دکتر میپرسم واقعا درست و غلطی هست؟

میگه فقط خودت باش!

میگم مشکل اینجاست که من به خودم اعتماد ندارم!!

 

 

*

بعدترتر ازم می پرسه بنظرت اینایی که نوشتی [باید،نبایدها]

از صالحه چی ساخته؟

از بیرون چطوری بنظر میاد بنظرت؟

میگم بیرون رو نمیدونم، ولی از درون تو تقلام انگاری!

۱ موافق ۰ مخالف

این خیلی چالش برانگیزه 

کنجکاو شدم

داستان چیه؟

راستش سوالتون برام شفاف نیست😅

دوست دارید درمورد چی بیشتر بدونید؟

موضوع چالشتون با دکتر دیگه

اها...

داریم روی مبحث تمامیت خواهی (کمال طلبی) کار میکنیم.
و این دو جا موضوع بحث رفتار هست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان