دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

فشار کارهای ساده

در طول روز دائما احساس فشار میکنم.

چند مدتیه که دقت کردم روی این موضوع.

مهم و غیر مهم.فوری یا غیر فوری ،اصلا فرقی نداره.

همین که اون کار/قرار یا هرچی بره جز لیستم بهم فشار میاد.

مطمئن نیستم ولی شاید

 به خودم فضای کافی نمی‌دم و کارها رو خیلی پشت هم ردیف میکنم.

علاوه بر اینکه دچار مرض «عدم بیکاری » هستم،

و نگرانی دائم«هدررفت انرژی و زمان» دارم،اینم هست که یک جاهایی دوتا گزینه دارم:

صرف نظر کردن VS پشت سر هم انجام دادن.

بماند که من اینجوری پشت سر هم کار میچینم نه از لحاظ زمانی، نه از لحاظ فشاری که روم میاد این اتفاق گریز ناپذیر که برنامه ای یهویی اضافه بشه هم کشش رو ندارم😶‍🌫️

 

گفتم از لحاظ فشاری ، خود کارهم برام فشار داره.هرچی که باشه.

واقعا برام عجیبه این میزان فشاری که روی شونه ها ، قفسه ی سینه و فشردگی که در قلب و سینم حس میکنم.

درمورد اینکه مثلا : باید ساعت ۹:۳۰ به قرار با مریم سادات برسم!!

 

بویژه سر «ساعت» و «دقیقه به دقیقه» فشار متحمل میشم.

اونم به شکل تصاعدی!

۰ موافق ۰ مخالف

خودتو به اولین کلانتری معرفی کن

تو مریض نیستی 

مجرمی

:))

همونطور که قبلا گفتم باید یاد بگیری بیخیال تر باشی. هیچ چیزی مهم نیست و ارزش فکر کردن نداره... آخرش همونی میشه که باید بشه... چه با استرس چه بی استرس... یک راهی پیدا کن تا این مشکل رو حل کتی...

ان شاالله

شل کن وولِک.... شل...

چخبره مگه.

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ و این حرفا...

اره واقعا مغزم قبول داره تا بجاهایی

ولی حسی یه چیز دیگم

ریشه ی این وسواس و کمال رو پیدا کن / رها کن / دوست بدار این دیوانه را از ته دل ، عمیقا و صلح صالحه و دیگر هیچ

بعضی اوقات به خودم میگم ..عاطفه چی کار کنم فردا که راضی بشی و هوار تا کار رو میگم و بارها انجام میدم، مو به مو ، ریز به ریز ، بازم راضی نیست چون مشکلش جای دیگه ست..
به امید روزای اروم برای تو عزیزدل

درگیرم با این دوست داشتن!

یه دستگاهای تازه ای دارم ولی این مدلی زندگی کردن خیلی باهاش بیگانم انگار...
و چقدر می‌خوامش این صلح رو.

برای تو هم عزیزِجانم💚

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان