دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«من»امروز و دیروز

کانال تلگرام یک خانمی را در دنبال میکنم هراز چند گاهی.

مدل نگاهش یه ماجراهای مختلف،مدل زنانگی اش برایم جالب است.

بعد امروز سرچ کردم و برای اولین بار چهره اش را دیدم!

 

دیدم قبل تر ها که بیشتر شعر می‌خواندم چندتا از شعرهایش را خوانده بودم،

چندتا از نوشته های عاشقانه اش را حتی مزه کرده بودم.

 

و بعد دیدم عکس یکی از شعر ها ،مالِ یک عکاسی است که نوشته های دلچسبی هم داشت برایم.

و یادم افتاد چقدر دوست داشتم عکس هایش را

و نوشته هایش.

چقدر پیگیر بودم لطافتِ ظریف عکس هایش را.

و چقدر دوست داشتم عاشقانه هایی که مینوشت‌.

 

برایم اینگونه بود که یک صالحه ی دیگر نشسته و از علایقش  و روزهایش میگوید.

و فکر کردم:

وقتی میتوانیم آنقدر عوض شویم که انگار منِ جدیدی ساخته ایم.

چگونه میتوانیم خود را تعریف کنیم؟

واقعا «من» کیستم؟

 

۱ موافق ۰ مخالف

دیروز داشتم به صفحه «درباره من» وبلاگم فکر می‌کردم، به اینکه ما واقعا کی هستیم، این معرفی ها تا کِی اعتبار دارن؟ در نهایت وقتی توی محشر دوباره سر از خاک برمی‌داریم چطوری معرفی میشیم؟ 

وااعای دزیره!

نمیدونی چقدر این سوال برام بزرگ شده.
و چقدر درموردش سوال پسِ سوال میاد برام!

باید ازت تشکر کنم که به سوال هام سوالی افزودنی:)
و بزرگترشون کردی

خیلی خوبه که از نوشته های یک نفری لذت میبری... خیلی وقته که همچین حسی رو تجربه نکردم...

امیدوارم مزش کنید:)

قابل نداشت :)) منم تشکر میکنم که شما سوالمو پر رنگ تر کردی

آرزو میکنم این پویش برای دوتامون پر برکت باشه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان