دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شاید درددل و نصیحت!

مسئولانه زندگی کردن خیلی سخته!

خیلی سخت....

البته که کسی هم وعده ی آسونی نداده بود ابدا :)

 

 

+بعد نوشتن این بند یاد صحبت استادم افتادم 

که می‌گفت خود این مدل بودن سخت نیست،بلکه تغییر رویه و فرمون عوض کردنه که سختی داره.

 

دیروز برای لحظه هایی خودمو دیدم که «آمیگدالا های جک » شدم.

و غیر مسئولانه 

و آنگونه که نمی‌خوام رفتار میکنم.

 

به خودم گفتم 

صالحه! صالحه!

یادت باشه چقدر راحت میتونی از دست بری!

۲ موافق ۰ مخالف

این چند وقت اخیر احساس میکنم یه نفر پشت این وبلاگ نشسته اون فکرایی که من قدرت نوشتنشون رو ندارم پست می‌کنه :)) 

اگه میتونید بیشتر بگید از حرفای استادتون یا تجربه های خودتون :)

چه جالب واقعا !

آره حتما:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان