دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رفتن و بودن

آنقدر طراحی جلسه رو عقب انداختم که تا الان بیدار بودم

 بین امشب تا دیر وقت و فردا صبح خیلی زود

امشبو انتخاب کردم که فردا از استرس نمیرم،بتونم بخوابم همون چند ساعت و و خوابم محقق نشه!

خواب می‌دیدم از محتوای فقط کلید واژه هایادمه و هیچی یادم نمیاد

بقیه بچه ها میان کارو جمع میکنن،ولی با تأسف نگام میکنن😅

می‌فرمودند که «ما دائما در رنجیم

ولی میتونیم رنجمون رو انتخاب کنیم.»

 

پاور برام بخش مهمیه چون می‌خوام خیالشون رو راحت کنم که اینا هست و میدم بهتون،

+یجاهایی یه تصاویری کارو برام تسهیل می‌کنه.

ولی نزدم و گذاشتم برای فردا قبل کلاس دقیقه ۹۰🫡

 

ولی با این حال احساس کارایی و مفید بودن دارم

و راضی و خوشحالم

و ذوق زده:))

نگرانم که کم خوابی کم انرژیم کنه فردا و راه حلم خوردن کافیه

نگرانم که صبح خواب بمونم و بچه ها برا فیلم گرفتن لنگ بمونن- میتونم برم پیام بدم.

نگرانم که چون ظهر باید غذا درست کنم و به خونه رسیدگی کنم نتونم استراحت کنم و از کلاس عصرم عقب بمونم.

میتونم این نگرانی رو نگاه کنم و نچسبم بهشون؟

اره:)

 

 

فردا تجربه ی ارزشمندیه برام

از قدم برداشتن در حالی که کامل و بی نقص نیستم

از قدم برداشتن درحالیکه بهترین نیستم

از استفاده کردن از چیزهایی که کامل نمیدونم.

فردا برام تجربه ی «رفتن و بودنه»

و هرجور بگذره به خودم بابت اینا افتخار میکنم

و البته به کارهایی که لازمه تا نتیجه هم خوب بشه فکر کردم و برنامه ریختم:)

۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان