دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تب

خودکار تب کرده!!باید بیایی...شعر ها رو به مرگند!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خودکار تب دارد
باید بیایی تو
اشعار من اینجا
چون ماهی بی آب
در پیش چشمانم
در حال مرگ هستند.


خودکار تب کرده واقعا زیبا بود
اگه اجازه بدین ازین مصراع برا سرودن ی شعر استفاده میکنم

خاهش میکنم خوشحالم ک خوشتون اومد

عاااااالی بود

ممنون عزیز جان

قشنگ بود ولی خیلی کوتاه
اگه بتونی یکم ادامه بدی عالی میشه

واقعن؟ ادامه بدم ینی بهتره؟

عخییی حالا بیاد تبش خوب میشه؟؟
+
زیبا ...

ارع فقط بش بگو بیاد اصن تب خودکار همه خوب میشه

وااای من این شعرتو نخونده بودم
از همشون بهتره
واقعا بی نظیره!

قربونت عزیزم لطف داری

وای چقده اینو دوس داشتم.

مرسی عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان