دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چند سبد؟؟

پدرم آدمبه جرم سیب و جنون رانده شد از باغخدا خودش درخت ممنوعه اش را به نام من زدهچند سبد دیوانگی حواله ات کنم؟صالحه.نپ.ن:فقط بی زحمت سبداشو پس بده گرونه
۰ موافق ۰ مخالف
تو روحت ، هر چقد تحت تاثیر قرار گرفته بودم با پی نوشتت ری...ی توش
+
عالییی صالی ، عالیی

خخخخ ر....ن کار ماست تچکر مری تچکر

دیوانه تر از خویش به دنبال کسی میگشتم
دستم بگرفتند و به دستم دادند
قشنگ بود جانا

اخی تچکر

چه نوشته قشنگی چه عکس نازی
چه سیبای خوردنی

:))تچکر بخور تعارف نکن

:دی

والا حالا یه درخت به ناممه رو گنج که نشستم

محشره واقعا

ممنون

آخجوووووون سیب

بردار تعارف کنی ناراحت میشمااااا منم سیب سرخ خوشبو دوووس خاطره سیب بگم؟؟

چی شد؟! نفهمیدمـ درختــ خریدی؟!

نع خدا درختشو به نام زده بس ک دوسم دارههه ای ام وری گوگولی

چه سیب های خوشگلی ...

:))

سلام
گاه گاهی به رسم دیداربه وبتان می ایم...شاخسار شعرتان اویخته از میوه های خدایی است انقدر که بر دلم می نشیند وارامشی بر سایه های اشعارتان رسته است که مرا نیز ارام میکند.وارامش سهم دلهاییست که در عاشقی به خداپناه اورده اندوخدایا پناهمان باش

سلام خوشحالم میکنید با حضورتون لطف دارید خوشحالم ک خوشتون.میاد :) امین

سبداشم مثه بشکه های نفته
من سیب زرد می خوام داری؟

سیب زرد؟؟ میرم از ادم قرض میگیرم بیفرمایین

رمز:ای سروسامان همه تو

تشکر

I simply couldn't leave your website before suggesting
that I extremely loved the standard info an individual
supply for your visitors? Is gonna be again continuously in order to check
up on new posts
My partner and I stumbled over here coming from a different
page and thought I might check things out. I like what I
see so i am just following you. Look forward to looking
over your web page for a second time.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان