دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نیستی

تمام شهردنبال کسی استکسی که آفتاب سفیدی صورتش را نمیبردنیستی...و یک شهر را حیران نبودنت کرده ای!!صالحه.نپ.ن:یک شهری راسرکار گذاشتی با نبودنت!!!رد پای آبی رو یادتونه؟؟؟من روانی مبل و دفترچش بودم..خیلی عشقه(به خاطر اینکه گفتدن نمیخوره به متن عکس رفت ادامه:) )
۰ موافق ۰ مخالف
وایییییییییییییییی ابیییییییییییییییی
من عاشق این برنامه کودک بودممممممممممممم

اهوووووووم

شعر خوب ولی تصویرتا مناسب ندونستم

متشکرم تصویرشو باز خیلی دوس دارم من تصویر کم نقش نبود تو نوشتن متن....

نمنه ؟؟!!

خلاصش میشه نیست منم خوب نیست!!! البته من خوبم هااااااا

آخ!
متنفر بودم ازش!
پسره کور بود!!!!
یعنی این شروع می شد منزیر زبونی میخوردنم که سکته نکنم....
____________
شعر عالی

وااااای چراااااا؟؟؟؟ خیلی حس خوبی ب.من میداد زیر زبونی وااای... ممنون

این خیلی جالب بود

سپاس

متنفر بودم ازشون
خیلی بی مزه بود
ما هم عین اسگولا هی میگفتیم اوناهاش اوناهاش

چرااااااا؟؟؟ خیلی از برنامه کودکا اسکولمون میکردن ولی این حس خوبی داش برام

بسی زیبا
+
وااای اره منم ... عشقم دفترچش بود

ممنون یکی از فانتزیامه هنوز ک داشته باشم

kh kh kh areee bade koly fek kardan yadam omad che bahal bood.
sheretam mese hamishe ziiba

اره خیلی باحال بود متشکر

شعرت منو به امام زمان رسوند ولی تصویرت نه

بعلهــــــ من منظورم البته امام زمان نبوداااااا عکسو عوض کردم

همهـ شهر دچآرند کمی حوصلهـ کن . . .

چش

وااااااااااو صآلحهـ عجبـ تجدید خآطره ای

خیلی این برنآمـ رو دوس داشتـــ:))

مخصوصا دفترچش ^ـ^

دقیقا

آخی....عزیییییزم
منم خیلی دوسش داشتم.خصوصا دفترچه اش

عششــــــــق

یعنی عکسو پسندیدم
نقد اول هیچ فرد عادی را همی عاشقش نمیشند
پس چه بخوایی چه نخوایی شعرت در مورد امام زمان میتونه صحیح باشه
خخخخخ
ممنون استاد

اهوم رفت ادامه بهرحال اغراق داشت کمی حتا امام زمان هم با تموم فوق العاده بودنش همه عاشقش نیستن!!!:) وظیفه بود جلب رضایت شما وظیفه ماست

بیشتر نمنه

هیچی ولش کن خودت خوبی؟

For latest news you have to pay a quick visit web and on web I found this web page as
a best website for most up-to-date updates.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان