دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بندگی

از من به توچقدر راه هست... و چقدر راه نیست!!دوری؛ ولی دل من بند زلف توست:)اقا همین بند بودنمانعین عاشقیست...اصلا همین اسارتمانراه بندگی است:)صالحه.نبندگی برای خدا منظورمان می باشددر بند علی و بنده ی خدا:))
۰ موافق ۰ مخالف
من آمدم برای شما نوکری کنم
اصلا خدا مرا برای همین افریده است

:))

عیدت مبارک

عیدتو ئهم مباااااااااااااااااااااااااارک

وووووای
صالحه خیلی عااالیه
ان شاالله که همین عشق نگهدارت باشه
چقد من توونوشته هاتودوست دارم عشقولی
ساعتای ۱۲به بعدهستم ؛هستی؟

:)))ممنونم عزیزم ان شا الله برای همه دوستان فدایت بانو جانم بله ک هستم

اول بگم عکست خیلی عالی بود...
علی...
باشد که رستگار شویم..


دوم پست گذاشتم

برا علیش؟؟:دی کلا اسم علی همیشه خیلی عالی بوده برا من و هست ان شا الله می ایم

سلآمـ عزیزمـ

عیدتـــــــ مبآرکــــــــــ

سلام قشنگم عیدتو هم مبارک

از من بهـ تو چقدر راه استـــ و چقدر راه نیستـــــ :)

زیبآ بهـ دل نشستـــــ جآنآ

متشکرم

از طرفـــ من بهـ مآمآن خآنومـ سلآمـ برسون و تبریکـــــ بگو

سپاسگذارم جانا چشممم عیدت تو هم مبارک

شعرت بینظیر.اصلا معرکه بود
دمتون گرم
ولی تصویرتون بیشتر شهادت اقا را برای من مجسم کرد
ولی در کل فوق العاده ای

متشکرم:)) تصویر قشنگ نیافتم اصلا که به دلم بشینه...

سلام عیدت مبارک

سللاااام عید تو هم مبارک

علی یارت

سپاس کوروش جان:)) علی یار همه

بسی بسیار زیبا
دمت گرم

متچکررررم

بسیار عالی

ممنون

میگم تا حالا به این فک کردی که علی چ فرقی داشته با رستم شاهنامه (تفاوت های مذهبی نه)؟ T_T

میثم؟؟؟؟ عایا این مقایسه است؟؟؟ رستم کجا علی کجا؟؟؟ رستم یه شخصیت داستانی که زایده ی ذهن شاعر بوده است کسی که اگه پسرشو نمیکشت رسما اسطوره بود!! اما مولا یه عبد الصالح دوست داشتنی شدیدا قابل احترامه:)) کلا مقایسه ی اشتباهیه!!!

وزنش عالی بود

متشکرم:))

Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this
paragraph i thought i could also make comment due to this
sensible post.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان