دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مرو

بار سفر بسته ایمرو...این شاعرانه ترین التماس شاعر است...ای جان به زیر گام بلندتجان جهان مرو...صالحه.نپ.ن:مرو....
۰ موافق ۰ مخالف
صالی دعا کن
برنامه کربلا بابا خانوادگی شد
شایدم فقط من برم
دعا کن جور بشه
راستی برنامه کلاسی رو روی سایت زدن
همه دبیرا عوض شده
میمری نیسسسسسسسسسس
عربیمونم اسماعیلیه
ادبیاتم ملا زاده اس

ان شا الله همه باهم برید ان شا الله:)) نععععععععععععععععععععععع می میری نیس منو این همه خوشبختی محالههههه اااااا حالا قرش بده اوووو ایورش کن اونورش کن شی لی لی لی لی لی ملا زاده رو نمیشناسم اگه یادم بود میرم نگا میکنمب برنامه رو سپاس از اطلاع رسانی

تـو مرجانی

تـو در جانی

تـو مروارید غلتانی

اگر قلبم ، صدف باشـد

میـــانِ آن ، تـو پنهــــانی . . .
همههه این عکسا کار خودتونه ؟

نه والا من از این استعداد ندارم گفتم که عکسای خودم نی:)) میخاستم خیر سرم عکسی ک مشهد گرفتم بذارم ک پرید رفت!!

میدانی رفیق . .
درد تنهایی را به دل نگیر . .
عقابها هم همیشه تنهایند . .
این لاشخورها هستند که همیشه جمعشان جمع است . . .
میبینم که حاجی دارن میرن...

اره داره ساک میبنده... یه بدجنسی خاصی تو کامنتت بود!!! و من غمگین و افسرده از رفتنش... تا چند روز بغض خاهم خورد

مثل زندان
همه چیز در من
باسیگار معامله می شود
وهرکسی را که دوست دارم
پیش از من
کسی را دوست داشته است...

قشنگ بود

دیووونه ها


دو روز دیگه دانشگوه برید برا استادا هم همینطور میگید

میدونستید نصف دبیرای منطقه ما نمره ارزشیابیش زیر دست منه ؟؟!!
آره جونم دبیرا هم ارزشیابی دارن و نمره میگیرن
مدیرای مدرسه میان پیشم و محرمانه بهشون نمره میدیم
باس تحقیق بیارن که من خودم براشون میگیرم و ی سری دیگه چیزا

خدا دبیر و استاد و معلم رو برای همین چیزا افریده!!!!! زیر دست شما چیکار میکنه یه سه چارتاشونو رد کن خنک شیم البته ممکنه یکم داد و غال شه جلو دکونت

این حاجی رقیب عشقی منه خو
غصه نخوری عشقولی من
من که هستم هخخخخ

کمی بغض قورت دهیم حالمان سرجا میاد

یاد جودی ابوت افتادم =( نسخه محجبه D:
I Don't Know Why I Have No Any Idea

جودی ابوت وااای چقدر عاشقشم:)) ولی جودی قدش بلند تر بود:)) منم ساعت 1 هیچ نظری ندارم جز اینکه برم بخایم=))

تو که به فکر رفتن بودی چرا آمدی؟

راضیم به همین یه هفته بودن ها:)) رفتن های بی خدا حافظی اش غمگین میکند حالمان را

بذار بره گم شه بابا
کسی که بخواد بمونه خودش میمونه
عجز و التماس نمیخواد که
والا

لیلی عصبانی میشود نگو اینجور درباره حاج عاغامون مجبوره برهههه میفهمی مجبووووررررر خونه و زندگی و اهل و عیالش اونجاس:))

خوبم بالام جان

ان شا الله که خوب باشی... همیشه...

حآج عآقآ رفتـــ؟!

شونهـ میخوای واسهـ گریهـ؟!

اره رفت:( نه خیر گریه نمیکنیم!! چن روز بغض قورت میدهیم تا برسد روز وصال

دبیرا هر ساله نمره میگیرن مثه شما

نمرشون نباس زیر 85 باشه

میانگین نمرشون 85 تا 95 هس
شاگرد خوباشون 100 هم میگیرن
بسته به فعالیت ضمن خدمت، لوح تقدیرها، تحقیقات آموزشیشون داره
مدیرا هم ی نمره هایی دارنکه خودشون میدن

بعلههه عجب...!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان