دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

#بخند

دخیل بسته ام به خنده های ریز گوشه ی لبتبخند :)بخند و باز کن گره ز کار من...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
این پرسش همیشه برای من
وجود دارد ،
که چگونه انسان‌ها
می‌توانند
با تحقیر دیگران
احساس بزرگی کنند ؟!!


" گاندی "

واقعن؟؟

سلام
مثل همیشه بسیار زیباااا

سلام بانو:) تچکر

اگه این خانمه بگه چش

اسغفرالله به خانومه چیکار داری؟؟ مهم اینه من گفدم

ای جااااانم، چ قشنگ ...√

جانت بی بلا جانا:) ممنون

چه قشنگ!!

:) متشکر

بخند و باز کن گره ز .کار من هم قشنگه
هم دو بار خنده به کار بروه میشه یعنی تاکید
و هم موزونتر میشه

عاری عاری خعلی ممنان

صالحه نگی چرا دخالت میکنم....

این چ حرفیه؟خوشحال میشم :)) خیلی هم ممنونم

:))
وریم گود
عکسو
+
عاغا مرتضی ب من چههه؟
با چی موافقم دقیقن؟

:)))تچکر با اینکه:قبل باز کن "و" بذارم

واجب شد نیشمو واست بگشایم
ازهمین فاصله ی مجازی لبخندم به روت پیشینگ

پیشینگ وجودت میشه بگی چ بلایی سر وبت اوردی؟؟؟

الما....از راه دور سلام
از دست من ناراحت نباش

:) مری…

حوصله نداریم عاغا جان!
:|

بخند جانای من بخند:) حوصلش هم میاد ان شا الله

عاغا مرتضی
از راه نزدیک علیک سلام :)
چرا باید ناراحت باشم؟؟
اصن چرا شما انقد رو من حساس شدین؟
ب خدا من با کسی مشکلی ندارم[تشویش بلاگفا]

من سکوت اختیار می نومایم

الما....
هیچی

همیشه فکر میکنم هیچی به اندازه ی حرف نصفه حرص دراور نی!!

شما هم بگی چش

حالا بگو خانمه هم بگه

شمارتو دادم خانومه گفدم زنگ بزنه فقد دیگه حوریه جون با خودت

اره
پشت هیچی و بیخیال خیلی حرف نشسته
ولی این هیچی من بیخودی بود...7خخخ

اهوم... حالا الان شما روی صحبتتون با الما بود...خیلی برا من حرص درار نبود ولی انقدر برا خود من پیش اومده این حرکتو باهام بزنن!! خوب نمیخای بگی نگو!!! چرا نصفه ول میکنی!! خیلی عصبیم میکنه!

عاغ مرتضی
نهیچی
متاسفانه منم مثه صالی ،
یکی ازینکه حرفمو قطع کنن بدم میاد
یکیم همین نصفه نیمه حرفیدن
خوب بگین دیگه
اگه ما ادما یاد بگیریم حرف بزنیم،
شاید خیلی از دلخوریا و سوتفاهما رفع و رجوع بشه ...

خخخ یکم با پیتز داغ بیشتر میگفتی حرصش بیشتر شع اععع؟؟یادم باشه حرفتو قطع کنم بعله:)))

بیخیال الما خانم....خخخخخخخخ

صالحه....یه چیزی بگم بهت....ولش کن بعد خودت میفهمی.....خخخخخخخ

مریم ینی همون ک بت گفدما... :| من هیچ نمیگویم

حرف خصوصی نداشتیم
بانو مریم یواشکی بگو صالحه چی گفته

حالا...

صالحه یعنی د اری تلافی میکنی
ازجمهوری اسلامی ایران به کشور همسایه

بیا یواشکی بگو جریان چیه
اینم برا بانو المادخت

مریم عزیزم داره بهت رشوه میده!

المادخت......پس حاالا....پس .داشتیم......صالحه اماده جنگ باش


اینم شیپور جنگ

اینم پیش قراول نیروهای من

ما شیپور جنگ شما رو موقع تولدامون میزنیم!!

:)
اخ اخ عالی

:) متشکرات

چ شیپور زنتون خوشگل و تو دل برویه
کلاهش تو حلقم

دلبره اسمش من باهاش دوستم


از جنگ نمیترسی

شیپور چیتون ک دلبر بود(از بروبچ های خودمونه تو تولدا دعوتش میکنی)


از جنگ نمیترسی... ..

جنگ چی عاخه؟

یعنی شیپور زن سپاه خائن در اومد
ووووووآااااااااای

این سپاه سپاه بشو نیست!


صلح میکنیم.......

:| مگه جنگ بود؟؟:دی کلا سخن خاصی با مریم نگفته بودم در این مورد! بقولی تلافی بود

میسدونستم....
ولی مریم داشت عصبانی میشد...خخخخخ

نه مریم کلا عصبانی نمیشه:))

عاغا چرا شایعه دروس میکنین برای مردم

ببینن تو رو خدا چطوری برا دختر مردم حرف دروس میکنن میبینی خاهرررر؟؟

عجیبـــــ بهـ دلمـ نشستـــــ :)

فدای دلت جانای من:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان