دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

می مانی؟

من نباشم پی من می آیی؟
بروم گم بشوم ، دنبالم
ته این دره ی خاموش ،
 بگو می آیی؟
رک بگو جان عزیزت عشقم!
ذره ای چون که تو را دوست....
ولش کن !! تو بگو می مانی؟؟



صالحه.ن

نقل قول نوشت:«ما را ز تو غیر از تو تمنایی نیست»
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی خیلی دلنشین بود.

تشکر بانو جان

یک روز تمام من به تو تبدیل می شود ...

:)

عزیزم چه قشنگ :)
تو بگو می ایی ؟
قالبت بهتر شده !

متشکر

واقعا بهـ دلمـ نشستــــ :)

قربون دلت مهربون

ببخشید رمزو بهتون ندادم شرمنده شدم
فقط باور کن چیز خاصی نبود یه تبریک تولد به یه فامیل بود اسمش بود توی متن نتونستم بدم رمزشو

خواهش میکنم بابا این چه حرفیه؟! اختیار دارید بابا!! :)

خیلی عالی بود این پست

خیلی متشکر

رک و راست: نوچ، اهل ماندن نیسته ام.

کاملااااا ...

بسییییییی
بسییییییبسیییییییییی
دوسش میداشتم

خیلی ممنون عزیز دل

چقد ذهنت قشنگه صالحه. . .تبریک میگم بهت
خداروشاکر باش بخاطر این نعمت:)
ماشالله(چشمم شور نیست خودتی اصلن هرچی گفتی)

لطف داری عزیز دلم:) یکی از تفریحات من اینه وختی میرم پارک اینایی ک بازی میکننو چش بزنمم

I think everything composed was very reasonable.
However, consider this, suppose you wrote
a catchier post title? I ain't saying your information is not good., however what if you
added something to maybe get people's attention? I mean یک فنجان شعر - می مانی؟
is kinda boring. You ought to look at Yahoo's home page and watch how
they create news headlines to grab people to click. You might try adding a video or a pic or two to grab people excited about everything've got to say.
In my opinion, it would make your posts a little bit more interesting.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان