دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گره کور

خدایا
 یک گره کور بزن در تقدیرم...
که حتی به ذکر یامُفَرِّجَت هم باز نشود!
یک گره کور؛
که یک سرش من باشم،
یک سرش او...





صالحه.ن

پ.ن1:من عاشق دعای جوشم خیلی قشنگه خیلی!!مُفَرِّجَ یعنی گره گشا

پ.ن2:شدیدا التماس دعا
۰ موافق ۰ مخالف
چه شیطنتا، اینووووو باش ~_~
اوووووف @_@
من پایه کورترین ورژنشم @__@
ای جااااااااااان
ووویییییییییی منم خیلی جوشن دوس دارم
با ایینکه زیاده ولی خسته نمیشی
مخصوصا فراز اخرش خیلی عشقههههههههه
+
عصر میای بریم کلیدر اونا رو بخریم؟؟؟؟

عاره واقعا تا صب داشتم فیلم میدیدم ساعت6بیدار شدم

گره کور بخوره سرنوشتت با سرنوشت او

سلااااام
عباداتت قبول

قربون شما سلام متشکر همچنین

حتما دعا مینمایم برایت جانا
برای من نیز هم...
کلییییی قشنگ بود دعایی که نوشتی
اصلا خیلی ها..

مرسی جانم:)) هرچی خوبیه پیشینگت

الهی کور بشه این گره
الهی کور بمیره
الهی کور مرگ شه
الهی کور بشین به پای هم دیگه
؛دور از جون؛

من ک کور هستم

اگ هسی بیا صاحله

! نبودم جانم بعد افطار ساعتای نه و نیم هستی؟

سلآمـ جآری

ان شآاللهـ گره کور بخوری بهش بهـ حق این شبـــ هآی عزیز...

دعآ کن منمـ گره ی کور بخورمـ بهـ خودِ خـــــــــدا . . .

التمآس دعآی زیآد :)

من کنکوریمـ امشبـ بیشتر دعآ بنمآ برایمـ . . .

عوااا سلام جاری جان چطوری؟ اهل و عیال خوبن؟؟ مرسی جانم ان شاالله محتاجم حتما ب یادتم ان شا الله عاااالییییی میدی کنکورتو

من نیز عاشق جوشن کبیرم. بسیار زیاد.
چطوری کورکوری؟
خاک برسرمن هیچ تراوشی نداشتم این سه شب!
فقط همون شب نوزدهم یه صدنفری خونمون بودن من داشتم باخدادعوامیکردم!
اصن بخونی نوشته مو
مهرمیزنی کاغذمو برم تیمارستان

کور کوری؟؟!!! من حال ندارم بنویسم! ینی میشینم جلو کاغذ یا کیبورد اصن لال میشم! باز تو ذهنم انقدر شلوغ پلوغه که خدا میدونه یا اینکه مینویسم دو ساعت عکس انتخاب میکنم بعد شبیه احمقا پاکش میکنم اکشال نداره دخترم! خودتو ناراحت نکن

اااااااا پ الهی اونم به پات کور شه
+
خسته نباشی
باز من برعکس تو از 6صب تا6 شب فیلم میدیدم

فاطمههههههههشاید باورت نشه ولی خیلی میخامش(چی گفتم) وای فاطمه فاطمه فاطمه

قربونت برم چقدرم که قانعی تو
اخه اینو میدن به تو؟؟؟؟؟
+
کی هست؟؟؟؟
از کجا پیداش کردی؟؟؟

میخای بدم به تو؟ :/ عاخ عاخ اعتراف میکنم ک خیلی جوگیر شدم با دیدن ریشش حرفامو پس میگیرم!!! اصن تمایلی بهش ندارم!!

ن مال خودت
+
الهی بمیرم تقصیر منه تو این شبا کم برات دعا کردم
دچار خود درگیری مزمن شدی

تعارف نکن

نع مال خودت
یه چت روم ادمیزادی بلاخره پیدا کردم گزاشتم

اومدم

چقد عکسش قشنگه

^-^خیلی دوسش دارم

:))))
+
باز شماها خوبه ی تراوشی میکنه ذهناتون ،مال من ک تراشم نمیکنه !
+
یادش بخیر چن سال پیش از جوشن خیلی بدم میومد ، هی هرچی می خوندیم ، تموم نمیشد لامصب
ب فراز 50ش ک میرسیدیم ب غزال با ی قیافه زار میگفتم : چقد دیگه مونده
غزاله هم میگف همینقد ک خوندیم ،همین قد دیگه هم باید بخونیم
منم اشک تو چشام حلقه میزد
ولی الان عشق میکنم باش

تراش!دیوونه!

ما رو با پی نوشت نپیچون!
"او" کیه؟

:|

:دی

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان