دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رگبار


نتیجه تصویری برای باران

باران منم در کوچه های خشک تابستان
رگبار ... هی رگبار...هی رگبار....




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
هر بار میام اول یه دور آهنگ وبلاگت رو گوش میدم بعد مطالبت رو با تم آهنگ وبلاگت می خونم.

مطلب بسیار زیبایی بود

خیلی ممنون

عاره :) منم خوبم
+
نگار مشد بارون اومد ،اونم دوروز !
اما کم
+
امیر علی
داداش کوچک تر است دیگر ...
توضیح دادی دیگه ...ابروی چی
+
ی سوال[
اهنگت هنو همون دنگ شوعه؟عایا

خوداروشکر:) ینی دهن منو صاف کرد رسما حالا بیا جمعش کن!! عاره همونه

وایییییییییییییییی
واکنشا چی بود؟؟؟؟

میبینی؟ جمع ترکید!!

صاحلههههههههههههههه
کوجایییییییییییی؟
امیر علی کیع؟هوم؟!!!!!!!!

صالحه فرزندم! همینجام برادرمه

دیشب میان نم نم باران، دلم گرفت
در انتهای گیج خیابان، دلم گرفت

سرخورده هرچه خاطره بر گونه های من
بایاد خنده های تو یک آن، دلم گرفت

بادی درون همهمه ی بیدها وزید
"رقصی چنین میانه ی میدان..." دلم گرفت

نورکمی، نگاه مرا سمت خود کشید
با شمعدانی لب ایوان، دلم گرفت

حالا منم و عکس تو، حرفی بزن عزیز
از اینهمه سکوت، به قرآن دلم گرفت

عاخی ممنون زیبا بود:)

ثالهههههههههههههه
کوجاییییییییی
امیرالی کیعع؟

+خوب شد حاالا://////////

راضی نیستم ولی بهتر شد:|

حالت خوبه صالحه؟

قربونت تو خوبی؟:)

صالی میای بریم کتاب تست بخریم؟؟؟؟
یا امروز صبح میرم یا عصر

چی میخای بخری اونای ک من دارم نخر مشترک استفاده میکنیم از کجا میخای بگیری؟ عصر شاید با حاج عاغا بریم پرنیان رو ببینه اگه قطعی شد می خای بیای؟

سلآمـ جآنآ

صبح دل انگیزتـــ بخیر :)

کجآیی تو ؟! خوبی ؟!

سلام خوشگلم علان ظهره دیگه! ظهر توهم بخیر

عالی...

ممنون

سلام
خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید و نظر بدید
ممنون

حتمن

سلااااااممممم...
شعراتو دوس دارم

سلاام خانوم:) لطف داری

نمیدونم
اون ک اگه باشه ازم پرنیان و خانه کتاب میخرم
حالا باز خبرشو بهت میدم
هستی یا نه؟؟؟

چی اگه باشع؟ کجا هستم؟ خونم اما هنو بهش نگفتم!

میگم اگ کتابا رو داشته باشه از هومنا میخرم دیگه نرم از گاج بخرم
باش منم بهش بگم

عاها فرقی نداره اگه دس دوم نداش دس اولشو داره من حماقت کردم...حماقت...رفتم۸۰ت سه تا کتاب خریدم:/ تو اینکارو نکن دیگه عاخه بعدشم بدرد نمیخوره

خو تو چیا رو خریدی باز من اونایی رو ک نداریم بخریم

فلسفه منطق مشاوران روان اقتصاد جغرافی عربی نقره ای گاج_میکرو طبقه بندی- ادبیات سوم سبز گاج

راستی اون ضریبا رو دیدی؟؟؟؟
ببین من زیر گروه 4 و 5 و میخوام و عربی اونا تخصصیش ضریب 1 عمومیش ضریب 2
بنظرت کلاسو بیام؟؟؟؟
اخه با این ظریبا خودمم بخونم میتونم بزنم

عاره دیدم مرسی فکن نکنم تشکیل بشه:/

چرا روان و اقتصاد و گاج گرفتی اونا مشاورانش خیلی بهتر بودددددددددد
+
چرا تشکیل نشه باززززززز
وایییییییی دوس دارم بچه ها رو له کنم

شک داشتم کودوم بهتره؟! زهرا روان مشاورانو داره فک کنم شیش نفریم !

ای بابااااااااااااا
اون 12 نفری ک اسم نوشتن کدوم گوری رفتن
بگو انگل داشتین همون اول اسم نوشتین
به خدا ببینم بچه هارو چنان خشتکشونو بکشم رو سرشون
نمیدونی کیان؟؟؟؟

نصفشون تو افق محو شدن!

سلام خانمی

اینجا هم باروون بود ولی الان گرمه


ببخشید دیر به دیر میام ...

و همینطور ببخشید دیر به دیر میپستم

ی دورانیه که باس رد بشه

راه گم کردید؟!؟ ان شاالله ک رد میشه:) ^-^ تو از این ورطه گذر خاهی کرد

بمیرن الهی خودم حلواشونو پخش کنم
ای سنگ قبرشونو بشورم
+
فردا کلاس هس یا نه؟؟؟؟

نمیدونم! فک نکنم

صالییییییییییییییییی به یه خود ازاری مزمن گرفتار شدممممممممممممممممممم
من چی کار کنمممممممممممممممم

چه نوع خود ازاریی؟ :دی

از نوع عکس دیدن و بعدشم خودتو بزنیییییییو بعدش بغض کنی
بعدش نتونی خودتو نگه داری و الکی خودکارو تو چشمت کنی و سیل اشکات بریزه و خانواده فک کنن از خودکار بود

خو مریضی دیگه!!! چرا خودت خودتو ازار میدی؟ بیا من ازارت بدم هم تو فیض ببری هم من!!

بیا ازار بده

میامااا

نمیشه مشکی باشه؟؟؟؟
خالیه خالیه
شاید منم نباشم
عععععععع ما هم یک هفته بارونی داشتیم

خیلی بارون خوبی بود

چه نابه این تک بیت

لطف داری

سلام ؛ با آرزوی نیکی
به روزرسانی وبلاگ بنده متوقف شده ولی کانال تلگرام و ایینستاگرام فعال هست که آدرس اونها در وبلاگ هست؛ خوشحال می شوم از حضورتان؛ در پناه خدا

سلام ممنون علی یارتون

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان