دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خیال


خیال میکنم چه میشود ببوسمت؟!
مگر خیالِ خوش گناه می شود؟






صالحه.ن

نقل قول نوشت:«هر یک از دایره جمع به راهی رفتند...ما بماندیم و خیالِ تو مقیم»  سعدی
۰ موافق ۰ مخالف
سلام دوست خوبم..!!!
مطالبت خاصه و توی هر وبی پیدا نمیشه..!!
خوشحال میشم با هم تبادل و همکاری داشته باشیم..!!

سلام لطف دارید

اگه من زورت منم اشکالی نداره D:

تو همیشه بزرگوار بودی:))

داره وبتـ منکراتی میشهـ صآلی !

یهـ کآری نکن وبو جمع کنن :D

:دی عاره بخودا... منظورم عشقم پاک و خدایی بود:دی

ارواح عمه خرزوخان
اینا خداییه؟؟؟
شعرای حافظ همش زلف و می و کوفت و زهرماره
بعد بهمون میگن عشقش خدایی بوده
عجب گیری کردیم ها


یاد اون آهنگ سامان علیبخشی افتادم میگه
خیال من پر از توئه امشب باهات قدم زدم
دیوونه ها کجا میرن؟ من از همونجا اومدم
حجم احساس و عاطفه رو حال کردی؟؟؟

خوشم اومد دیوونه ها کجا میرن من از همونجا اومدم

من زورت عشق پاک و خدایی بوده که!
خدا رو بماچی؟ ههه =))
بعد از افراط در خودباوری، پوچ رو به آغوش کشیدم وقتی که نقش قاصر گفتگوی بین من و تو، تو دست و بال زدنم شکل گرفت!

توروخودا ی جوری حرف بزن منم بفهمم خوو؟!میشه باز کنی ابن جمله و علان؟

خیلی خوب بود؛ با محتواش کاری ندارم

محتواسوووت

نوچ
راحت باش :دی
قیشنگ
+
چ عکسی ^-^

چی نوچ؟؟ عکسش یادم نمیعاد علان چیه؟ ولی مرسی

عکسشو چقد دوس

^-^

تووحافظ فازبرداشتین ماهاروگمره کنید

:دی من و حافظ و بچه ها:دی

سلام وسپاس از حضورتون.
ممنون از لینک .

سلام

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان