دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

محتاجیم...


تصویر مرتبط

هوا بارانی و سرد است این اطراف
دلم تنگِ هوای کربلا و گرمی آنجاست...



صالحه.ن

نقل قول نوشت:«باهر بهانه و هوسی عاشقت شده است...»
۰ موافق ۰ مخالف
خرمـ آن لحظهـ کهـ مشتآق بهـ یآری برسد

آرزومند نگآری بهـ نگآری برسد...

:((

خوش بهـ حآلتـ صآلحهـ ...

من کهـ آرزو بهـ دلمـ هنوز کربلآشو ندیدمـ...

عزیزدلم... برات ارزو دارم قسمتت بشه! ان شاالله اربعین کربلا باشی:)

منم خیــــــــــــلی دلم کربلا میخواد

عاخی.. ان شاالله قسمتتون...

چقدر خوب بود این.

:) ممنون

هسدی؟
من اومدم

بعدش من رفتم باز:| ساعت 10و نیم اومدم خونه ک نگا کردم دیدم از 7ان نشدی

من نرفتم کربلا....
هنوز هم آرزو به دلم :(

اون روز تو یه مراسمی اون فردی که داشت روضه میخوند گفت الآن تو این جمع احتمالا یا همتون یک بارو رفتین کربلا یا اکثرتون!
انقد دلم گرفت...من نرفته بودم!

عزیزدلم جان جانم... ان شاالله قسمتت میشه همین اربعین... همین زودیا... باورت نمیشه ارباب چطوری عاشقشو دعوت میکنه...

سلام صالحه خانوم.
خیلی متنتون قشنگ بود.
من تا حالا نرفتم کربلا.

سلام:) ان شاالله قسمتت همین زودیا تا منطقت درباره عشق بهم بریزه تو اون حال و هوا!

از محرم نفهمیدم هیچی هنوز

منم...

هستم

ان کردم

هی نمیشه چرا ://
کوفتت بشه حرف زدنت با نگار :دی

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان