دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تویی!

۱


او که میرود محق تر است

یا آنکه مانده؟

تو هزار دلیل برای رفتن داشتی

که من

شاید هزار و یکمین آن بودم.

من اما

فقط یک دلیل برای ماندن دارم

که تویی!



صاد.ن


نقل قول نوشت:

به راز گفتم با دل ز خاطرش بگذار...جواب داد فلانی از آن ماست هنوز.

۰ موافق ۰ مخالف
اون یه دلیله هم ارزشش به اینه که بمونی ⁦=_=⁩

فعلن موندم ببینم تا کجا کش میاد این دلیل;)

بستگی به رابطه داره!

هووم!

ای وای چقد دلبر و تلخ بود این نوشته :(
مرسی برای قلم خوبت ❤️

مرسی از خو ک لطف داری عزیزم:)

جواب داد : فلانی....
عزیز ماست هنوز :(



+بزنم دهن دلم یا که زوده!؟ :)) حاضر جواب شده واسه من! تازه شعرم تغییر میده!

ن بچه زدن نداره:دی

سر به راه اگ نشد اونوخ بزن:دی

بهش اُلتیماتُم میدم!
اگه سر به راه شد که هیچ
وگرنه با میلگرد میفتم دنبالش :)))

😂

میلگرد😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان