دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کیستم؟!

یه مشت حرف در گلو مانده....

یه مشت حرف در گلو مانده...

یه مشت حرف در گلو مانده...

یه مشت حرف....

۳ موافق ۰ مخالف
آیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.........
دلم گرفتتت..
خیییلی عاالی بود...


ان شاءالله که خوب خوب باشه حالت:)

خوبی؟
ای کاش یه جواب بلند تر میدادی که از حالت مطلع شم:)

خوبم پرتوجان

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

:)

بیا
بیا
بیا نزدیک تر
نزدیک تر
حالا تو گوشم بگو
~_~

تا حالا حس کردی ک کسایی ک فک میکنن دوست دارن 

و دارن کمکت میکن بهت اسیب میرسونن؟

اره دوستی خاله خرسه وار جورواجوره ⁦^_^⁩
و کسایی که ادم حس میکنه دوسش ندارن و به نظر میرسه بدخواه باشن درواقع خیرخواهن.
نیت ادما که مخفیه تازه اثرگذاری رفتار ادما هم به ندرت میشه که همون چیزی باشه که نیت داشتن. گاهی طرف نیت خیر داره اما رفتارش ضرر میرسونه و گاهی هم برعکس...
اگه ادم پشتش به خیرخواهی خدا گرم باشه همه رفتارهای ادما رو به خیر تعبیر میکنه و در اینصورته که خیر هم بهش میرسه. حافظ: شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد

شاید بدجنسی باشه خاله خرسه گفتن بهش؟!

خاله خرسه نادون بود اما مطمئن نیستم اینا از رو نادونیه؟!
شاید من دارم سخت میگیرم

هوووم:))))
چه حرف قشنگی:)
 سخته پذیرفتن چیزی ک باب میلت نیست خو 
_احتمالا دلیلش اینه ک اعتماد نمیکنیم به خیرخواهی خدا_
حرفت خیلی شیرین بود:)

عی جاعن
نبینم غصه داشتنت رو صالحه مهربونِ من


+بنویسشون، شاید کمکی کنه تو بهتر شدن حالت.
وقتی کلا ناگفته و نانوشته باشه انگار یه باری روی دوشته...


+چی شدی قربونت برم؟

عزیزدلمی


+ی چیزایی اونقدر بده ک حتی دلم نمیخواد بنویسمشون
نوشتنشون ب جا اینکه سبک کنه
سنگین ترت میکنه...


عزیزم... عزیزم....
دعا میکنم، ان شاءالله که حل شه

مرسی مهربونم:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان