دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چالش سی روز شکر گذاری

دقیقا نمیدونم اینکار از کی شروع شده ولی خیلی خیلی جذابه

 دلم رفت برای اینکار شیرین و امیدوارم بتونم ادامه اش بدم.

ب جهت زیبا بودن اینکار:

 

روز اول:

خداروشکر برای بودنه همراهی ک همیشه بهم برای رسیدن ب چیزایی ک دوستشون دارم انرژی میده و حمایتم میکنه💜

 

روز دوم:

خداروشکر برای صحبت با دکتر و نیمه اوکی دادنش برای کار😍

 

روز سوم:

خداروشکر برای لحظه هایی که بعد از بی چارگی چاره هست

 

روز چهارم:

برای عینک جدیدcool

 

روز پنجم:

خداروشکر که کمک میکنی اسیر مسیر های بی ثمر نشیم

 

روز ششم:

خداروشکر برای اینک با اینکه مرگ در خونه رو میزنه وقتی به این فکر میکنم ک برای چی تو این غم باید خداروشکر کنم خیلی دلیل ها رو پیدا میکنم:

 

 

روز هفتم:

خداروشکر که ساجده رو دارم

 

روز هشتم:

خداروشکر ک لایق شدم دوباره حرم رو ببینم

برای اون بچه ی فسقلی که وقتی میخوام برم یهو جلوم سبز میشه و چادرمو میگیرم

برای تیکه ی پیتزایی که علی برام سس میزنه

برای اینک دوباره بیشتر و بیشتر یادم میاد ک چقدر زندگیتمو میدون فضل خدام

 

 

روز نهم:

خداروشکر که بهم لیاقت دادی نماز صبحو سروقت بخونم

۴ موافق ۰ مخالف

به تمام پست های شکرگزاری میرم و ورودشون به این چالش رو تبریک میگم

تو هم تبریک:)

خداروشکر :)

متشکرم❤

امروز شکر گذاری من برای داشتنِ ط

فردا پسفردا پسونه فردا بازم ط

جانه من❤

هر شکری یجورایی ب تو برمیگرده

تبریک می گم

حالا برای چی کاری از خدا، شکر کردی؟

فروشندگی کتاب.
البته ک هنوز صد در صدی نیست

می خوای یه پیج اینستاگرامی بزن و آنلاین کتاب بفروش :))

به نظم خیلی جذابه

خیلی ایده ی جالبی بود!!
یروزی حتما عملیش میکنم!!


البته فعلا تو کتابفروشی اگ قسمت شه قراره فعالیت کنیم

وای چه هیجان انگیزه کار کردن تو کتاب فروشی!

چه لذت بخش و دوست داشتنی!

:))

فعلا ک کنسل شده😂

ایشالا درست میشه

فعلا بخاطر کرونا زندگی امون کنسل شده :/

هرچی خیره...

درود 

چقدر زیبا و عالی :)

سبز باشید

لطف دارید💜

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان