دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مسئولیت

من این روزا برای خودم دل آشوبه های بزرگی دارم،

همیشه بنظرم بزرگترین کاری ک در مقابل رنج های اجتماعی میتونستم انجام بدم 

این بوده که مسئولیتی رو بردارم.

و این روزها دارم تمام تلاشم رو میکنم که خم نشم زیر بار مسئولیت.

بغض میکنم 

گریه میکنم 

نمیتونم ب خونه برسم ،به ادمهایی ک دوستشون دارم اونطور ک باید برسم،ب خودم حتا

 

و تو دلم هزار زن بلوچ با دست به لباس های چرک چنگ میزنن.

وقتی خبر شیرابه های گیلان رو شنیدم اولین زباله هامو خشک کردم،

وقتی مدیر مدرسه م رو دیدم،وقتی اقای با اقای ب صحبت کردم،وقتی با اقای پ بحث کردم قوی تر و مسئولانه تر کار کردم،

وقتی شنیدم دخترک میگه دوست داره شما به ایکس_بند بشه شب و روز وقت گذاشتم تا زنای موفق و بزرگ  رو بهش نشون بدم.

وقتی بیشتر دیدم مردمم نمیدونن با بچه هاشون چه کنن ،کمتر خوابیدم تا بیشتر بخونم و بیشتر بگم.

من الان هیچ شیرابه ای تولید نمیکنم؟

همیشه مسئولیت پذیرم؟

دخترک دیگ نمیخواد ایکس بند باشه؟و همه زنای موفق رو میشناسه؟

مشکلات حل شده؟

نه.

من فقط دارم تلاش میکنم.

میخوام بگم

تنها چیزی ک میدونم اینه که من دارم سعی میکنم سهمم رو بردارم.

برای بهتر کردن اوضاع.

میخوام بگم همه ی ما مسئولیم.

مسئولیم برای برداشتن سهمی.

و این سهم به تناسب جایگاه و فکر ها متفاوته....

ولی شاید هیچ وقت به اندازه ی الان از این حجم مسئولیت ، از لمس این بار، در خود فرورفته و مضطرب و پریشون نبودم.

 

 

در مورد مهسا من از خودم این پرسش ها رو دارم:

۱.با توجه به جهت گیری های متفاوت افراد چه مسئله یا مسئله هایی دارند؟

۲. آیا مسئله الزام حجاب در مقابل انتخاب  است؟

۳.آیا مسئله بودن یا نبودن گشت ارشاده؟

۴.آیا مسئله چگونگی برخورد گشت ارشاده؟

۵.آیا مسئله بودن یا نبودن ن.ظ.ا  .م.ا.س.  ل.ا.م.ی است؟

۶.آیا حجاب امر اجتماعی است؟

۷.تا کنون با موضوع حجاب در اجتماع به عنوان یک مسئله قانونی برخورد(مواجه) شده است یا حکم شرعی؟کدام مواجه هدف بوده است؟(بعبارتی هدف و نوع مواجه باهم سنخیت داشتند؟)/ کدام مواجهه درست است؟

۸.لزومی ب وجود قانون حجاب هست یا خیر؟

۹.در صورت پاسخ مثبت ب لزوم‌ حجاب چه مسائل؟ چه حدود؟ و چه مزیت هایی داریم؟

۱۰.پر صورت پاسخ منفی ،چه مسائل؟حدود؟و چه مزیت هایی داریم؟

۱۱.در صورت مواجه ب عنوان حکم شرعی چطور؟

۱۲.کدام مسئله ،مسئله حقیقی است ؟

۱۳.چه نوع مواجه با مسائل بهترین نوع مواجه است؟

۱۴.هر نوع مواجه چ مزیت ها و آسیب هایی دارد؟

۱۵.هر نوع مواجه با چه هدفی انجام میشد؟هدف و مسئله سنخیت لازم را دارد؟؟

 

پ.ن: (هدفم از طرح این پرسش ها فکر کردنه،اگر پرسشی هم شما اضافه میکنید حتما میخونم و فکر میکنم.

ولی در وضعیت کنونیم صحبت درمورد پاسخ سوال ها و استدلال ها انتخابم نیست.)

۱ موافق ۰ مخالف

همه ی اینا که تلاش کنی براش و شبانه روز وقت بزاری 

هیچ مشکلی نداره فقط جوش کارای بقیه رو نزن

و ما مسئول کارای خودمونیم ومطمئن باش که تو سربلند بیرون میای عزیزم 

نمیشه، واقعا نمیشه...

امیدوارم🥺

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان