دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«آگاهی»

هنوزم وقتی میشم شبیه منِ یکسال پیشم که بیست دقیقه فقط میخوابم و تا برم دوش بگیرم برا خودم قهوه میریزم ،بعدم بدو میرم که به جلسه برسم 

بهش میگم بیست مین دیگه و دو سه دقیقه زودتر میرسم 

یا وقتی بدو بدو دارم ظرفا رو میشورم که خونه مرتب باشه قبل رفتنم....

لبخند میاد رو لبم:)

یا اینک موقع درست کردن پک ها حواسم هست قسمت نقره ای حتما زیر باشه 

ابمیوه وسط باشه ، عکس میوه ی روی کیک دیده بشه و لک های موز نه!

من همون ادم پارسال و سالهای پیشم با این فرق بزرگ که 

میدونم وقتی دارم برنامه ی هفته م رو میچینم 

کمالگرایانه ست.

میدونم انتظاری که از خودم دارم زیادیه!

و با این «اگاهی » میخوام «تا جایی که میتونم» انجامش بدم.

و برای این اگاهی هزینه ی کمی رو نپرداختم.

۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان