دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو که فانوس منی

 

 

میگم:دنیا پسته...

خیلی پست.

من روزای پست رو دیدم

شبای سیاهو دیدم؛

ولی روشنی رو تو دلم حس کردم نور رو هم دیدم.

اما هنوز با تمام روشنی ک رگ و پیم حس کرده

بازم میگم دنیا پسته.

مگه اینک دریچه ی روشنی رو پیدا کنی

مگه اینک تو دلت فانوس داشته باشی

وگرنه گم شدن تو ظلمت دنیا اسونه.

من نورو حس کردم

تو "تو"...

وقتی نصفه شب چراغ ساندویچی نیمه بسته رو روشن میکنی

ک پول برداری...

که تو سرما بی تفاوت رد نشی از کنار پیرزن قد خمیده ی کنار چار راه.

من از دنیای تاریک

شبِ تار

روز ابری

تو رو دوست دارم

تو که نوری :)

 

۳ موافق ۰ مخالف

روزای پست ....

زجرآور بودنـــ....

تا وقتی نورو پیدا نکنی زجر اوره...

صالحه.ـــ

صالحه..ــ

صالحه...ـــ

روز و شب 

کمه برای دوست داشتنت...❤

:)

بگردم دورت❤

اینم دومیش

سر قولم موندم ^_^

http://s6.picofile.com/file/8387474092/_DSC0018s.jpg

میثممم...

کلا یادم رفته بود🌼
رفیق گل...مرسی .
کلی حالم خوب شد و سبز شدم🌱

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان