دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در انتظار شکفتن

۱.امسال 

رها کردم ، خیلی چیزا رو،

رها کردم و دور ریختم...تمام رنج های این سالی که گذشت رو...

وقتی به روزهایی که گذشت فکر میکنم 

متعجبم،

متعجم چطور ازون رنج ها زنده برگشتم!

 

۲.خاک گلدون ها رو عوض میکنیم ،

امیدوارم تو خاک نو ریشه هاشون محکم بشه،

همونطور که برای خودم امیدوارم.

 

۳.و انگار یادم رفته بود چقدر خونمو دوست دارم.

چوب هاشو

نورشو 

کتابخونه ای که عاشقشم و علی برام درست کرد

تابلوهایی که با عشق و وسواس انتخاب کردم و خریدم 

تک تک جزئیاتشو...

 

۴.تو ذهنم از صبح مدام پلی میشه....

"?Could roses bloom again"

و نگار که اره...

 

۳ موافق ۰ مخالف

حالا وقتشه بهت بگم این درستهههههه 

من منتظره شنیدن این کلمه

 بودم 

امید کلمه ای که بعضی وقتا روشنمون میکنه و فشار میده به جلو مارو عاشقانه دوست دارم خانوم خونه ی قشنگم

 

 

خیلی حرفت برام تلنگر داشت...

این مدت واقعا ناامید بودم! 


+منم دوست دارم ،همدل ترین...همراه ترین رفیق روزام ❤️

این حس ک وای چقد خونم رو دوست دارم، برام از عزیز ترین و اصیل ترین حس هاست

چه جالب :)

بنظرم ادم باید تعلق داشته باشه به خونش حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان