دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اذان بده...



لا به لای تمام این حال بدی ها...
پشت پرچین بلند همه ی این چای های گس
هنوز هم قشنگی میوزد
هنوز هم صدای اذن می اید..
و هنوز" ربنای من" در  صدای تو گم میشود
"ایاک نعبد" نماز من دکلمه ی صوت حمد تو میشود
انگار من به" تو" اقتدا کرده ام...
جز این نمیتواند باشد
که لحن هنوز کودکانه من حل میشود در صدای مردانه ی تو
آخ که این گم شدن و پیدا نشدن در بودن تو چه لذتی دارد...
اذان بده...
من به تو اقتدا خواهم کرد...

صالحه.ن
پ.ن:هیس...من ...آقای پدر... چند ساعت قبل...یهویی...من خیلی دوس او ؛)
۰ موافق ۰ مخالف
وهنوزربنای من درصدای توگم میشود...
عالی...
چندروزدیش به بابام گیردادم که میخوام به شمااقتداکنم
میگفت هول میشم اشتباه میخونم
واین گونه شدکه من درحسرتم زمزمه هایم گم شونددرنجواهای عاشقانه ی آقای پدرجانم

حالا منم اقتدا نکرده بودم تو اتاقم بودم در باز بود صدای بابا میومد باهم انگار میخوندیم حس خوبی بود رفته بودم فضا خیلی وقت بود تجربش نکرده بودم

آخی عزیزم....
خیلی خوب بود
آخی عزیزم....
خیلی خوب بود

ممنونم جانا

آخی عزیزم....
خیلی خوب بود
پ.ن: من...خوشحال... دوست او


شعر عالی

من..متشکر...از تو

عااااالی بود عالی بود معرکه
اصن تو خودت شعری
تو خودت شعری و شعرم به چه کارت آید...

مرسیییییییییی فدایت تو من

منم یادمه ماه رمضون ی سالی ،نماز صبح هممون با هم میخوندیم
بابام جلو ،داداشم یکم عقب تر از اون و منو خاهرم و مامانمم پشت سرشون

آخی...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان