دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

التیام

اون لحظه ی وسط مدیتیشن که اشک هام اونقدر پشت پلک زیاد میشن که لبریز میشن و سر میخورن.

 حس میکنم شاید دارم التیام پیدا میکنم.

۱ موافق ۰ مخالف

مدیتیشن چگونه انجام میدی آیا؟

 

 

خداروشکر بابت التیام

با کمک چندتا پادکست تو کست باکس :

زندگی مایند فول با مدیتیشن
این نقطه

اپ ارامیا هم مرتبط با همینه.


و مممنون❤️

صالحه فاطمه ازدواج کرد؟؟ چند وقت پیش که برگشتم اینستا پیجشو دیدمممم. چقد خوشحال شدمممم

دایرکت دادم ولی نیست انگار تو اینستا. از طرفم بهش تبریک بگو.

اری اری.

عزیزی حتما❤️

به توکه ادم نگا میکنه میفهمه روبه رشد بودن ینی چی ...عزیزدلم♥️

 

تو حامی این رشدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان