دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بیا همدیگر را به کشتن بدهیم

http://s8.picofile.com/file/8291255250/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B6_%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B4.JPG


بیا همدیگر را به کشتن بدهیم
من این سر شهر لب بام می ایستم
تو آن سر دنیا توی ایوانت
من فریاد میزنم "دوستت دارم"
تو شاخه گلی بچین؛
لبخند بزن؛
باور نکن...!

صاد.نون
پ.ن:زندم اما همچنان خاموش
۰ موافق ۰ مخالف
چرا؟! چرا لبخند بزنه ولی باور نکنه؟!!!!

عکسه خیلی بامزه است.

زلزله طرفای شمام بود صالحه عزیز؟!
خیلی مواظب خودتون باشین.

شاید لبخند ناباور شایدم ب سخره گرفته… :) مرسی اره عزیزم مام یکم لرزیدیم ان شا الله ک تموم شده....

همیشه از این مدل شعرا به شوق می امدم خیلی دوست دارم اینجور شعرا را باریکلا

خوشحالم خوشتون اومد تشکر

صالحه خوبی؟؟؟

سلام پاییز مهربون:) شکر بانو تو خوبی؟؟ عاخ ک چقدر دلم تنگت بود

چرا خاموش نارکو؟؟؟
دلمان برایتان شور افتاد بانو جان

دلتان شور نیوفته دوست تر از جان:) درگیر درس و کار و عروسیم فرصت نوشتن نیست

یه نمه متفاوت بود

:) مثبت یا منفی؟ تشکر

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما...

بله علبته درسته ناباورانه س

عی بابا

!!

با نگار س روز نیستیم :)

مریممممم خوش ب حاااالتون... :(( منم میخاستم :( منو یادتون نمیره؟؟

سلام
این شعرتون یکم یه حالیم کرد . منظورم حال بد نیست . یه جور خاصی درونمو روشن کرد . یجوری مثل ناخودآگاه : نمیفهمی چی میگه ولی میدونی درسته . ممنون بابت این شعر .
پ.ن : چند روز پیش تو یکی از همین پست آخریا نظر گذاشتم ولی نمیدونم چرا نیست :/

سلام:) عاخی..چقدر خوشحالم از این حال روشنی که بهت دست داد:) خیلی متشکرم ازت:)) شاید نرسیده!!من همه ی نظرا رو میخونم و جواب میدم:)

خب تو خاموشی، من باور کنم؟

نیمه خاموشم!!

چقد خوبه که ذهنتو میریزی بیرون و جاش میدی بین واژه ها

:))

سلام :)) :دی
+
ی چیز خنده دار صالی
منو نگار هر شب سر اذون مغرب تسبیح و بر میداشتیم بعد ب ازای هر صلواتی نام یک نفرو میوردیم
دیشب نگار بم گفت واای مریم فک کن تا شوهر خاهر صالحه و عارفه(خاهر حنانه، دوست غزاله :/) رو هم دعا کردم
بعد من خندیدم گفتم منم دعا کردی؟
یهو گف : عههههه اصن حواسم نبود، غزالتونو س چار بار گفتمااا ولی تو رو یادم رفت
حالا من :|||

سلام گل منگلی قبول باشه:))) بمیرم برات ک انقدر بفکرته خوب بود شوهر خاهرمو میگف من خودمو نمیگف

What you typed made a lot of sense. But, what about this?
what if you were to write a killer headline? I am not saying your content is not solid, however what if you added a
title to possibly get a person's attention? I mean یک فنجان شعر
- بیا همدیگر را به کشتن بدهیم is a little vanilla.
You might glance at Yahoo's front page and see how they create
post headlines to grab viewers to click. You might add a related video or a
pic or two to grab people excited about what you've written. In my opinion,
it might make your website a little livelier.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان