دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

امتحان یا نت مسئله این است


http://s8.picofile.com/file/8294676200/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B0%DB%B5%DB%B6.JPG


آیا پسندیده تر آن است که بگویم "گور پدرِ مرحومِ امتحاناتِ از این قبر به آن قبر شده"
و چون همیشه خمیده و خمور ره وبگردی پیش گیرم
یا آنکه ترک نت گویم و قصد زهد کنم و دوری نت را چون معتادیبا بدن درد و سر درد و سایر عوارض متحمل شوم؟؟
صفر، تجدید ، شهریور سرانجام همین است و بس!!
ها!!مشکل همین جاست...
زیرا اندیشه شهریور مرا به درنگ وامیدارد!!
و همین مصلحت اندیشی است که اینگونه بر عمر، مصیبت می افزاید...!
وگرنه کیست که دوری نت را،
نبود پست های رنگی را
فقدان نظر های خفن را،
خنده های چت های شبانه را تاب بیاورد؛
در حالی که میتواند به وای فای همسایه وصل شود؟؟؟
اما هراس از آنچه سر جلسه  پیش آید اراده ی آدمی را سست میکند...
دیگر دم فرو ببندیم ای وبلاگیان مهربان
در وبگردی های خود مرا نیز بیاد آورید

صالحه.ن:در ضمن عیدتون مبارک براتون آرزوهای رنگی رنگی میکنم
شدیدا التماس دعا:))
۰ موافق ۰ مخالف
همه یافته من از تحصیل: به قدری که لذت می بری و با لذت درس بخون. همین.
صد البته که این رو باور نمیکنی و مسلما اینو تجربه میکنی.

من از اون دسته نیستم که از کتابام و درسم منزجر باشم ولی میدونی تو امتحانا نمیشه اینکارو کرد مثلن من دوستم یه شعر که میخونم ته و تو و بن و ریشه و پدر جدشو درارم ولی وقت اجازه نمیده!! برا همین لذت کافی و وافی نمیشه از دوره امتحانا برد از طرفی که امتحانا پشت هم...خستگی فراوان:) ممنون از درمیون گذاشتن تجربت مهندس ^_^

عالی بود
اجازه کپی دارم ک؟(با دکر نام نویسنده :دی)
+
نرووو ، بیااا
منظورم هر دو س روز ی بار ، ده دقیقه ، ی سر بزن دیگه
کلن نرو
+
عیدت مبارک :))

تچکر البته:)) عاخه پست زدن طول میکشه حالا کلا کلا هم ک نمیرم هر چن وخ یبار میام نظرا رو میخونم سر میزنم:)) مرسی عشقول:)))

چه لذتی داشت این متن.
عاشق نوشته های اینجوریم. استفاده از وا؟ژه های این جوری:)
باش ولی کم باش.
ان شاا... که امتحانات رو هم با موفقیت پشت سر بزاری دخترک شاعر :)

:)) مرسی تقلیدی بود از هملت؛) سعیمو میکنم تنظیم بندی داشته باشم ممنون مهناز جانم

ههه ‎=]‎
گفتم که باور نمیکنی. یا نه، بهتره بگم، نمیتونی باور کنی.

نمیتونم باور کنم که تو با لذت درس خوندی؟ نمیتونم باور کنم که میتونم با لذت درس بخونم؟؟ نمیتونم باور کنم که که میشه با لذت درس خوند؟ کدوم مورد؟؟

منم با صالی موافقم عاغ میثم
صددرصد حق با شوماس، حرف بابای منم همیشه همینه
اما گاهی نیازه ی ذرهه سختی ب خودت بدی ک بتونی بعدش راحت باشی
البته ن اونقدری ک بعدا پشیمون شی و حسرت لذتای از دست رفتتو بخوری !
ولی یکی دوهفته ی امتحانات ... باید با اجبار هم ک شده بخونی دیگه

بعله :))

حیچ کدوم #_#
گفتش که عقل معاش دامن حرکت رو به لنگر کشتی نوح می بنده!
همینکه رفیقمونم میگه: ای بهار جسارت، امتداد تو در سایه کاج های تامل پاک شد.
همین، چیز اضافه تری نگفتم D:

:))


ایولللللل خیلی خوب بود
خخخخخ بچسب به امتحانات
موفق باشی عزیزم
عالی بود

چشم ممنون

خخخخ صالی... دیوونه
برو درستو بخون. نبینم آنلاین شی ها...

چشم

درس خوندن بالذت خیلی عالیه!
من خودم حتی شده حوصلم سربره ؛تاریخ رومرورکنم
کتاب ادبیات روهزارباره بخونم
اما..اما خدانکنه بدم بیادازیه درس وواسه نمره ی کارنامه بخونمش.مرگمه!
یه بسته دستمال کاغذی میزارم کنارموحین خوندن زارمیزنم:-‌D

:)) من الله توفیق

خیلی بامزه بود صالی

lمرسی

بخون جمع کن بره
شهریور نکبت بارش میکنه....

چشم

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2016/06/amir-ali-nabavian-Rouzegar-com-10.jpg


این زن امیر علی نبویانه
فقط چشمممممممممممممم

نگو زن! عاره ماشاالله چشم بوده بعد دست و پا درورده:دی

براچی نگم زن؟؟؟؟؟
همون دیگه نه به امیر علی چشاش اندازه بادومه نه به این
صالیییییییییی این زنش یکم شبیه فارسی نیست؟؟؟؟
مخصوصا چشماش

خخخخ خیلییییی

خوششگلم دلم واست تنگ شد:+)
به پستی دیده ام روشن کن!

ما بیشتر هیچی ننوشتم!

وااای اره، همش چشمه
(البته با عرض پوزش بابت کنجکاوی)
+
درچ حالی؟
خوش میگذره؟
خوبی فاطم؟ :)

عاوالله:))) در حال نیمه نورمالیم تو چوژوری؟ عارههههه خییییلییییییی هنو یوخده هم برا نهاییهام نخوندمفقد الواتی کردم

صالی راستشو بگو چقدررررررررررررر خر زدییییی
+
خوبستم الما تو چوطوری خر خون
اه بین یه عالم خر خون افتادم ک دارن حالمو بهم میزنن

خفه بابا هیچی!!!حالش نی! من ک میدونم تو.جویدی داری هضم میکنی زر نزن دیروز رفته بودیم شرکت اقای ک ب زهرا(تو مولودی...) میگم چقد خوندی؟؟برگشته میگه تموم کردم:|||

خیلی وقت بود مطلب طنز نخونده بودم عالی

:) متشکر

برو بابا به جان خودم فقط سه درس خوندم
+

خخخخخخخخخخخخخخ خاک بر سر من وتو
حال داری بیای پشتیبانی

دمت گرمه بازم ینی رسما خااااک دیر دیدم ببخشید

انشاالله در امتحاناتت موفق باشی عزیزم

ممنون:)

سلامی کنیم به بعضی هاااا
.
.
.
.
سلام استعداد کفش نشده...عهههه..کشف نشده

سلام استعداد کشف شده ؛))

فاطی صالی خوب جوابتو داد
من خر میزنم ولی از نوع کره ش
ی مشکل خیلی بزرگی دارم بچه ها
نمیشه کمکم کنین؟
مشکل تند خونی دارم :/
خیلی تند درسامو میخونم و بعدش میمونم چیکار کنم
بعد چون تایم درس خوندنم کمه،مامانم هی بم گیر میده:/
چ کمم ب نظر شما دوتا ک با تجربه ترین؟ عایا ؟

خیلی خوبه که تند میخونی بعد نمونه سوال حل کن مرور کن مامان من خودمو بکشم برا درسا اصن نخونم کلا کاریم نداره:دی

سلااام. خوبی شما؟
میگم احتمالا شمام نهایی داری؟؟؟؟

سلام:) ممنون شما خوبی؟:) عاره

منم مث مریم زیادی تندوتیزمیخونم:/
ولی اکه بخونم:)

موفق باشی دخترم خوب بخون

سلام.

...
چرا وای-فای همسایه؟؟..

سلام همسایمون پدر بزرگم محسوب میشن:دی تازه...همسایه ها از وای فای ما استفاده میکنن:ذی

:دی
همدیگه رو حلال کنید پس...

ما ک حلال کردیم... باشد ک انها نیز مارا حلال بفرمایند:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان