دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

صدا کن مرا،صدای تو خوب است...

انجا ببر مرا که شرابم نمیبرد


اگر کسی را دوست دارید آرام صدایش کنید،
محبت را لقمه کنید و لای واژه واژه ی اسمش بپیچید...
حتما لازم نیست عزیزم و جانم بچسبد کنار اسم که،
همین که الف اول اسمش را کشیده تر از بقیه بگویید
و ح اخرش را نرمتر از دیگران ; قند اب میکند در روزمرگی شنیدن اسمش.
دوست داشتن اتفاق ساده ایست
که میتواند در چند حرفیه اسمی خلاصه شود،وقتی صدا زدنش نوازش میشود.




پ.ن:دیدن یه سریا جوری نرم صدا میزننت که اسمت میتونه قشنگترین واژه ی دنیا باشه😍

۱ موافق ۰ مخالف
صدای تو خوب است...

اسمتون...

منو یاد یه خیییلییی عزیزی انداخ ک  جاش خالیه!

اخی جاش خالی نباشه
والا من تازه اومدم غریبم اینجا :)

🙂

ممنون.
خعلی خوش  اومدید
اشنامیشید کم کم.

آره‌ واقعا!!


صالحه میدونستی من خییلللی بدم میاد خطاب بشم( نگارم؟!)
یعنی  یکی اینطوری صدام کنه همچی چپ چپ نگاش میکنم بدبخت پشیمون میشه.
واقعادرعجبم چراازاین پسوندمالکیت اینقدمتنفرم

به جز نرجس البته..

😂ن نگفته بودی...

قشنگه ک...
چوراا عاخه؟؟

این میم عاخر اسم ک واس من نمیشه😁
اصن یکی از مشکلات من واسه معرفی هم هست...
ب دوستم اس زده بودم صالحم
داداشش غیرتی شده بود😐

حس میکنم فقدبایدحضرت عاشق این طوری صدام بزنع؟:دی


الان نرجس عاشقمه:-D

واو.پس بگوو


هیچ ندایی به اندازه صدای مامی و بابی دل گرم کننده تر نیست. اگه دلت تو صدای دیگه ای غش رفت، نتیجه خواهش خودت بوده

بعله🙂

اینا ک گفتم دقیقا وقتیه ک اقای پدر صدام میزنه.
ینی ی جوری ک روت نشه غیر "جانم" جواب بدی!

صالحه دارم به این فک میکنم من فقدبدم میاد یکی اون مدلی صدام کنه
اصلاصدام میکنه
متنفرمیشم ازینکه اسمم نگاره:$

😂😂😂


یادم نمیاد کسی انقدر اسممو قشنگ صدا کرده باشه! اما یه نفر بود که آنچنان با محبت صدا میکرد شدید دلم میخواست بگم"جانم؟"
البته به گمانم هیچ وقت نگفتم بهش! و حتی نگفتم که اسمم رو از زبون اون چقدر دوست دارم!!
بزرگ تری بود و احترامش واجب...
ولی در دلش، در حرف هاش و در دست هاش کلی انرژی و محبت موج میزد....

عیجاعن...

راس میگی اصن ی سریا هم هستن ک لازم ب صدا کردن نی..بس ک پر از مهربونیین

بود؟دیگ نیس؟😶


پیش من نیست....
نمیبینمش دیگه! اگرم ببینم بر حسب اتفاق!

 عاها...🙂🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان