دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

طوفان دیگری در راه است


نتیجه تصویری برای طوفان دیگری در راه است

این رمان از سید مهدی شجاعی من که خوشم اومد فک کنم شمام همینطور!

داستان این رمان داستان یه رقاصه در زمان پهلویه...داستان کسی که بخاطر دل پاکش عجیب بزرگ میشه!
و داستان سادگی کسی که به خاطر انسانییتش...عجبیب میره!

چند تیکه از این کتاب:

می دانی حاج امین! کار های خوب و بد،صواب و گناه،ئر فرهنگ ما امدازه واقیشان را از دست داده اند و شده اند اندازه لباس هایی که ما برایشان قواره کرده ایم...بالا رفتن از خانه ی مردم را بد می دانیم،ولی دروغ و غیبت  و تهمت را گناه جدی تلقی نمیکنیم!باید دید که وزن و اندازه ی هر کدام از اینها پیش خدا چقدر است؟!
ملاک، نظر خداست...نه دیدگاه ما!


تا آنجا که یادم میاید،گفته ام:«فلان، فوقش یک جمله هم اضافه کرده باشم که:بهمان!»


تاب بیاور مرد! گفتم که: طوفان دیگری در راه است!!


گفتم:سرت در چه حاله؟هنوز درد میکنه؟
گفت: اصلا و ابدا. ولی دلم خیلی می سوزه!
گفتم: واسه چی؟
گفت:اون موقع که میتونستیم درد بکشیم،قدرشو ندونستیم!حالا که جنسشو،منشاشو،ماهیتشو میفهمیم دستمون از هرچی غم و غصه ی دنیاست خالیه!



از کتابهای دیگه ی سید مهدی شجاعی که من خیلی دوس دارم بخونم ولی هنوز نتونستم «پدر،عشق و پسر» ولی شما بخونید من یه تیکش رو خوندم خیلی جذاب بود!


سید مهدی شجاعی..

نتیجه تصویری برای طوفان دیگری در راه است
 
۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان