دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من...

من از غرور فرار کرده ام...وتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاسردی اسفند..هزار نقطه چین گذاشته ام!!
۰ موافق ۰ مخالف
جالب بودددددددددددددد
نزدیکم به تو مانند اسفند به فروردین........
دوری از من مانند فروردین تا اسفند. ....
سلام و خسته نباشید، وبلاگ جالبی دارید، اگه تمایل داشته باشید میتونیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
سایت ما بیش از 40000 بازدیدکننده یکتا دارد و ورودی گوگل بیش از 10000، با تبادل لینک با سایت ما میتونید آمار بازدید وبلاگ خودتون رو در بلند مدت تا چند برابر افزایش بدید.
فقط کافیه به پورتال تبادل لینک سایت مراجعه کنید و بعد از قراردادن لینک مشخص شده در وبلاگتون، لینک خودتون رو برای ما ارسال کنید، سیستم کاملا هوشمند عمل میکنه و بلافاصله پس از ثبت لینک، تبلیغات شما در سایت ما بصورت رایگان آغاز میشه.
از بازدید از مطالب وبلاگتون خیلی خوشحال شدم.

خیلی خستم شاید بعدن

سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارید، خیلی لذت بردم از وبلاگتون، اگه دوست داشتید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
پرتال تبادل لینک رایگان ما دارای بیش از 12000 بازدید است، به آسانی لینک خودتون را ثبت کنید و بازدید سایت خودتون و ورودی گوگل سایت یا وبلاگ خودتون را افزایش بدید

مرسی

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان