دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تمام اشکهای جهان از چشم تو آب میخورند!

تمام اشکهای جهان
از چشم تو آب میخورند...
وتمام بغض ها
از سر انگشت گلو گاه من!



صالحه
۰ موافق ۰ مخالف
تمام شد.....
من به عقد غم هایم در امدم......
نگاه کن....
این "حلقه"اشک چشمان من است...
به انگشتم.....
که خشک نمیشود.....

با تو نبودم که عزیزم به خودت گرفتی! شاید درستش اینه: تمام اشکهای جهان از چشم او آب میخورند نه تو! هــهههههههـــــه

نه توروخدا بیا با من باش ......
خجالتم خوب چیزیه هااااااااا......
دوره اخر الزمونه والاااااااا.......

خونه خوش میگذره کوزت جوووون؟

نه توروخدا بیا با من باش ......
خجالتم خوب چیزیه هااااااااا......
دوره اخر الزمونه والاااااااا.......

حلا که نیستم...تو به خودت گرفتی! والاااااااااااا

اره عزیزم فعلا داریم با اقا داماد میحرفیم ( ک )

فهمییییییییییییییییییییییییییییییییدم دیگه دیــــــــــــــــــــــــــــــره!

اره بیشعور فکر ( ب )که از پشت تلفن گذاشت تو دامنم نیست

ها؟ب؟ الهی بمیری...نگووووووو پوکیدم آدم از توچال به کجا میرسه؟

میرسه به نامزدی عجقت
اوععععععععععع.....خخخخخخخخخخ

ببند بابا! خاک برسر بدم میاد از اینجور آدما...نامزدی عجقت...اوققققققققق

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان