دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مترسک عاشق کلاغ نیست!

آن کس که گفت مترسک عاشق کلاغ شده«عفریت» است...همان که روزی خبر مرگ شیرین رابه فرهاد داد!به قلم:صالحه
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
شما هم لینک شدید

ممنون

میشه معنیشو توضیح یدی عایا ؟؟
شاعر میگه ندانستن عیب نیست ، نپرسیدن عیب است

هههه! شنیدی میگن مترسک عاشق کلاغ شده و به مزرعه خیانت کرده؟؟بعد کلاغ ترکش کرده بعد از فیض بردن از مزرعه؟ حالا من میگم اصن اینطور نیس...مترسک عاشق مزرعس و هرگز با دوستی با کلاغ به عشقش خیانت نمیکنه...و اونکه اینو گفته عفریته. تو داستان شیرین و فرهاد(نمی دونم شنیدی یانه؟)شیرین طلسم می شه و مبحوس بیستون-در ضمن حاکم که خسرو باشه عاشق شیرین شده-فرهاد می یاد و میگه:ممن بدون هیچ چشم داشتی شیرین و آزاد میکنم-عاشقه دیگه-خلاصه با تبر میوفته به جون کوه و تا می تونه میکنه آخرای کار بوده و وصال شیرین نزدیک که عفریت از راه می رسه و میگه شیرین مرده-دروغ میگفنه و از طرف پادشاه مامور شده بوده-فرهادم از شدت عشق می میره! امیدوارم درست گفته باشم...

الماااااااااااا ینی دوست دارم فجیح

لازم نکرده منو دوس داشته باش! (واسه چی دوستش داری ها؟؟؟؟؟) ههههههه

الماااااااااااا ینی دوست دارم فجیح
الماااااااااااا ینی دوست دارم فجیح
الماااااااااااا ینی دوست دارم فجیح

خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر (خو حالا چرا ابراز علاقه می کنی برام سوال شد!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان